۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

بیوگرافی نخستین و اجمالی من


من شهریاری نوکر و هم منقل آقا خامنه ایعضو انصار الشیطان به مسوولیت آقا مجتبی شازده آقانماینده انتصابی آقا در مجلس شورای نمایشی آقاو از فراکسیون به اصطلاح اصولگرایان مجلس عضو کیسیون بهداشت و درمان مجلس فرمایشی
اهل روستای محمد آباد زابل
شیعه اثنی عشری و معتقد به مرام ضاله حجتیه..........

.......................

من یک ومپایر هستم
در مکیدن خون مردم بلوچ سادیسم دارم
من با لابی خودم نقشه محو بلوچستان را مثل احمدی نژاد که اسراییل را محو کرد داشتیم
اصالتا ما مهاجریم و هر کار کردیم که بلوچستان را و بلوچ را نابود کنیم که هیچ همین سیستان که از بلوچهاست و ذره ذره خاکش گواهی آن را می دهند در آینده ای نزدیک ما را از آنجا بیرون خواهند کرد

من کاری کردم که هر طفل بلوچ در تار و پودش از من و هر زابلی کینه و نفرت داشته باشند
اینطوری که من دارم می روم واقعا راهم به ترکستان است و زابلیهای بدبخت را روزی نه چندان دور فدای افراط گرایی خودم می کنم

...........................

بیشتر با من آشنا شوید

من برای اینکه حسابی خودم را به نوکری و هم منقلی خامنه ای برسانم در خانه ام یک عکس از زمانی که خامنه ای در ایرانشهر تبعید بود در خا نه ام نصب کرده ام ( در این عکس من واو در کنار هم ایستاده ایم)
جالب این است که آقا در این عکس لباس بلوچی بر تن دارند
البته منقل من و آقا باهم کمی فرق دارد زیرا آقا قلیون چراغ (شیره) استفاده می کنند و من بافور (تریاک) استفاده می کنم که در کل فرقی ندارد چون اساس همان هم منقلی و چای نباتی است که در محضر آقا باشم
اینها اسراری هستند که خیلی از هم پالکیهای فاشیست خودم هم خبر ندارند و من فقط با چند نفر معدود هم منقل هستم که اگر شما خواستید نامشان را فاش می کنم.

zaboljan.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: