۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

نظر کاربر عزیزی با نام محمد از مکران


باتشکر از محمد کریم بلوچ عزیز درود برشما و خسته نباشید . دوستان عزیز تنها راه برون رفت از وضعیت بسیار ناخوشایند بلوچستان فقط و فقط مبارزه علیه متجاوزان می باشد . لذا هرکسی از احاد مردم بلوچ به طرق مختلف می توانند جهاد کرده و در راه ازادی سرزمین خودشان سهمی داشته باشند .

به عنوان مثال می توانند همچون مبارزان جندالله و سایرین اسلحه به دست گرفته ومبارزه مسلحانه را در پیش بگیرند و اندسته از عزیزانی که امکان مبارزات مسلحانه برایشان مقدور نیست می توانند از راه تحصیل علم و دانش و کسب مدارج عالیه دانشگاهی در این مبارزه شرکت بکنند و یا کسانی دیگر با همایت مالی از مبارزان و دانشجویان و طلاب می توانند در این مبازه سهیم شده .

حتی دوستان عزیز بلوچی که در طی سیاست 30ساله اخوندی که می خواهند همه جوانان بلوچ را به دام اعتیاد بکشانند و بدین روش حذف بلوچها را در راس برنامه کاری خودشان داشتند شما عزیزان می توانید با ترک اعتیاد خود نیز در راه جهاد و مبارزه علیه اشغالگران سهیم باشید .

حتی دختران و مادران عزیز نیز با دعاهای خیر خود می توانند در این انقلاب و قیام علیه اشغالگران سهیم باشند . در اخر از عموم مردم چه جوان و چه پیر یا زن یا مرد فرقی نمی کند با هر جنس و سنی که دارید همه شما می توانید در این انقلاب و قیام علیه ظالمان و متجاوزان به خاک و ناموس خودتان سهیم بوده و در اخرت و دنیاخداوند ازتان راضی و خوشنود می گردد .

و قطعا یقین داشته باشید که دعای خیر مادران زیادی همچون مادر رویا سارانی بدرقه راهتان است و خداوند نیز شمایانی را که جهت دفاع از وطن و اسلام ناموس صحابه جهاد می کنید دوستتان دارد و از شما همایت خواهد کرد. محمد از مکران

بیوگرافی نخستین و اجمالی من


من شهریاری نوکر و هم منقل آقا خامنه ایعضو انصار الشیطان به مسوولیت آقا مجتبی شازده آقانماینده انتصابی آقا در مجلس شورای نمایشی آقاو از فراکسیون به اصطلاح اصولگرایان مجلس عضو کیسیون بهداشت و درمان مجلس فرمایشی
اهل روستای محمد آباد زابل
شیعه اثنی عشری و معتقد به مرام ضاله حجتیه..........

.......................

من یک ومپایر هستم
در مکیدن خون مردم بلوچ سادیسم دارم
من با لابی خودم نقشه محو بلوچستان را مثل احمدی نژاد که اسراییل را محو کرد داشتیم
اصالتا ما مهاجریم و هر کار کردیم که بلوچستان را و بلوچ را نابود کنیم که هیچ همین سیستان که از بلوچهاست و ذره ذره خاکش گواهی آن را می دهند در آینده ای نزدیک ما را از آنجا بیرون خواهند کرد

من کاری کردم که هر طفل بلوچ در تار و پودش از من و هر زابلی کینه و نفرت داشته باشند
اینطوری که من دارم می روم واقعا راهم به ترکستان است و زابلیهای بدبخت را روزی نه چندان دور فدای افراط گرایی خودم می کنم

...........................

بیشتر با من آشنا شوید

من برای اینکه حسابی خودم را به نوکری و هم منقلی خامنه ای برسانم در خانه ام یک عکس از زمانی که خامنه ای در ایرانشهر تبعید بود در خا نه ام نصب کرده ام ( در این عکس من واو در کنار هم ایستاده ایم)
جالب این است که آقا در این عکس لباس بلوچی بر تن دارند
البته منقل من و آقا باهم کمی فرق دارد زیرا آقا قلیون چراغ (شیره) استفاده می کنند و من بافور (تریاک) استفاده می کنم که در کل فرقی ندارد چون اساس همان هم منقلی و چای نباتی است که در محضر آقا باشم
اینها اسراری هستند که خیلی از هم پالکیهای فاشیست خودم هم خبر ندارند و من فقط با چند نفر معدود هم منقل هستم که اگر شما خواستید نامشان را فاش می کنم.

zaboljan.blogspot.com

یاد یعقوب مهرنهاد


یعقوب مهرنهاد در سحرگاه چهاردهم مرداد ماه 1387 در زندان مرکزی زاهدان اعدام گردید
اما من یعقوب مهرنهاد متولد سال 58 شمسی وساکن دیار مردان وزنان خونگرم وصبور ونوع دوست بلوچستان می باشم و به روز نمودن وبلاگ نیز به دلیل مشغله های فراوان در انجمن جوانان صدای عدالت که سازمانی مردمی وغیرحکومتی وبرای خدمت به همنوعان وجامعه بشری می باشد ... این صدای جوانی وبلاگ نویس بود که در سحرگاه چهاردهم مرداد ماه 1387 در زندان مرکزی زاهدان اعدام گردید و یگانه جرم او ابراز اندیشه و تلاش در جهت حقوق اولیه مردم محروم بلوچ بود ، اما صدای او خاموش نخواهد ماند.