۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

جدیدترین فیلتر شکن ها

یکی دیگر از زخمی های اشغالگران در عملیات افتخار آفرین استشهادی به هلاکت رسید


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایسنا یکی از مجروحین اشغالگران در عملیات استشهادی زاهدان به هلاکت رسید طبق این گزارش محسن سجادی که به خاطر جراحات وارده به تهران اعزام شده بود به هلاکت رسید.

مولوی عبدالحمید :عوامل اصلي جريانات هفته گذشته افراد سرشناسي هستند که بر پست هاي مديريتي تکيه زده اند


به گزارش آژانس خبری تفتان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان در مراسم روز جمعه عاملان اصلی درگیری های اخیر زاهدان را مقامهائی دانست که در مسند قدرت تکیه زده اند.
مولوی عبدالحمید با تشریح چگونگی اهانت به خودش را چنین تشریح کرد:شيخ الاسلام مولانا عبدالحميد با بيان اينکه ، بنده همواره در مراسم ترحيم برادران اهل تشيع حضور يافته ام ، ادامه دادند :« هيچ گونه هدفي ما نداشتيم و فقط براي آنکه عزيزان شيعه گلايه نکنند در اين مراسم شرکت کرديم اما متاسفانه در اين مراسم همچون مراسم تدفين شعار هاي شديد الحني بر عليه ما سر داده شد و اهانت انجام گرفت .»
بااين همه نگراني بنده از چيز ديگري است و آن اينکه متاسفانه اين بحران به خوبي مديريت نشد . در مراسم تدفين و عزاداري اعلام نشد که حساب برادران اهل سنت با عوامل اين حادثه جدا است اميدوار بوديم که در اين دو مراسم سخنان ما به گوش شهروندان شيعه مذهب رسانده شود که متاسفانه اينگونه نشد و اين امر پيامدهاي بعدي را بدنبال داشت آنچه براي من ناگوار بود خساراتي است که به شهروندان سني و شيعه وارد آمد و بسياري در اين جريانات مجروح شدند.
مولوی عبدالحمید با اشاره به پشتیبانی بسیجیان و نظامی از زابلیها گفت :
انتظار ما از نيروهاي انتظامي و بسيجي اين بود که در چنين شرايطي بي طرف باشند و تمام شهروندان را با يک ديد بنگرند . همچنين انتظار ما آن بودکه تمام مسئولين استان مردم ما را يکسان بنگرند .
ايشان تاکيد کردند:«درخواست ما از مسئولين نظام و رهبر معظم انقلاب آنست که عوامل اصلي تفرقه و اختلاف در استان را رديابي و دستگير کنند .همگان بايد بدانند که در اين جريان عوامل اصلي کساني که شعار دادند و تشنج ايجاد کردند ، نبودند ، عوامل اصلي کساني بودند که پشت پرده ماجرا قرار داشتند و به ساماندهي غائله مي پرداختند که متاسفانه بسياري از آنان داراي پست هاي مديريتي هستند ، اميدوارم خداوند متعال دست آنها را از مردم شيعه و سني منطقه کوتاه نمايد.

فروزش:عوامل اصلي نا امني هاي اخير استان را معرفي خواهيم کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان فروزش نماینده ساکت مجلس بالاخره به سخن در آمد و در مراسم روز جمعه گفت :«پشت پرده تماماين جريانات کساني هستند که اخيرا القابي همچون «وهابيون » را از تريبون هاي ر سمي به جامعه اهل سنت ايران نسبت داده و قصد دارند اين واژه را در بين مردم رواج دهندبا چنين افرادي به شدت بايد برخورد شود و نبايد مسئولين نظام اجازه دهند چنين افرادي با نفوذ در سطوح مديريت به اهداف شوم خود بپردازند و اقدام به ايجاد اختلا ف در ميان مردم نمايند.»
پيمان فروزش تاکيد کرد:« ما به نيروهاي امنيتي تذکرمي دهيم که با اين عوامل به خوبي برخورد کنند در غير اين صورت مجبور خواهيم شد به معرفي اين افراد بپردازيم

اطلاعیه جنبش ،تکذیب ادعاهای پاسدار نکوئی


به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران ادعاهای پاسدار نکوئی مبنی به کشته شدن عوامل حمله به کامیونها و تانکر گاز را شدیدا تکذیب می نماید و این ادعاها فقط در راستای سرپوش نهادن بر ضعف و ناتوانی رژیمی می باشد که در یک هفته با بیش از ده حمله از سوی مبارزان و جوانان بلوچ در نقاط مختلف بلوچستان مواجه بوده است.
لازم به ذکر است که این عملیات توسط غیور مردان جنبش مقاومت انجام گرفت که پس از عملیات مبارزان از کوههای کرمان به کوههای بلوچستان وارد شدند و هیچ آسیبی به مبارزان نرسیده است و آنان آماده برای عملیاتهای بعدی هستند.
آقای نکوئی که انتصابات را نزدیک می بیند و از قدرت جنبش در سراسر بلوچستان و حتی قسمت مغصوبه در کرمان به وحشت افتاده است می خواهد با ادعاهای دروغین از وحشت زابلیها بکاهد اما نکوئی بداند که این عملیات نه اولین است و نه آخرین و به امید الله ادامه دارند و شما تا آخر نمی توانید با دروغ گفتن زابلیها ی مزدور را در بلوچستان نگه دارید و فرزندان جنبش تا بیرون راندن آخرین مزدور زابلی به نبرد خود ادامه خواهند داد.
جنبش مقاومت مردمی ایران

اهانت مستقیم خبرگزاری فارس به اصحاب پیامبر


به گزارش آژانس خبری تفتان خبرگزاری حکومتی فارس در مطلب به عنوان :آقاي موسوي مواظب ابوسفيان‌ها باشيد به نقل از همسر مهدی باکری نوشته اند:جناب آقاي مهندس موسوي ملتمسانه و عاجزانه از شما درخواست مي‌كنم كه در صورت موفقيت اجازه ندهيد ابوسفيان‌ها، طلحه و زبيرها و زخم‌‌خوردگان انقلاب كه خود را پشت سر شما پنهان كرده و دنبال فرصت هستند در پست‌هاي كليدي مملكت راه پيدا كنند.
مبادا اين غفلت باعث شود كه سرمايه‌هاي عظيم و گرانمايه اين ملت و ارزش‌ها و آرمان‌هايي كه براي احياي آنها بهاي سنگيني را پرداخت كرده‌ايم به يغما ببرند.
اهانت مستقیم رسانه ای حکومتی نزدیک به خامنه ای پرده از چهره دروغین خامنه ای و سران نظام برمیدارد و نشان می دهد که این ملعونها چه نظری به اصحاب پیامبر دارند.
حضرت طلحه رضی الله عنه و حضرت زبیر رضی الله دو صحابی و یاور پیامبر و از جمله عشره مبشره هستند که چنین توسط نظام ولایت فقیه مورد اهانت قرار می گیرند و العباذ بالله با دزدان و غارتگران نظام ولایت فقیه مقایسه می شوند و باز هم مولوی های اهلسنت دم از شرکت در انتخابات می زنند و شاید این اهانتها برای آنان مسائل مهمی نیستند. وا اسلاماه وامحمداه
لینک خبر
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803161235

خطاب به‌ سازمانها و تشکلهای فعال در امر حقوق بشر در ایران !


همرزمان عزیز و گرامی !

سرکوب خونین ملت آزاده بلوچستان که دیر زمانیست ادامه دارد ، دیروز وارد ابعاد تازه یی شد و یورش وحشیانه دستگاه امنیتی رژیم تهران به معترضین به اعدام 3 جوان بیگناه در زاهدان، نشانه یک واقعییت تازه است.

ملت بلوچ ، اینک بپا خاسته وباید به متحد جدایی ناپذیر رهای خلقهای در بند ایران یاری رساند . سکوت محافل فرصت طلب را باید در هم شکست و با تمام توان به کمک آزاد زنان و مردان دلیر بلوچ شتافت.
فریاد اعتراض آنها را باید در خواست فوری زیر مطرح نمود:

مجازات همه عوامل و مجریان سرکوب مردم شهر زاهدان را بدون فوت وقت خواستاریم !

آری ، این خواست را با شعار آزادی همه زندانیان سیاسی باید به شعار محوری مبارزات دراین مرحله از شرایط بحرانی حاکم بر رژیم تبدیل کرد.
ما ضمن آمادگی کامل برای هر گونه پشتیبانی از خواست بر حق و عادلانه ملت شریف بلوچستان ، سرکوب و قتل عام خلقهای کرد و بلوچ را قویآ محکوم می‌کنیم و محاکمه سران رژیم جمهوری اسلامی را در چشم انداز خود داریم .
دیده بان کرد وساید - چاک
کمیته ی شرق کردستان
02.06.2009

دیده بان کرد وساید - چاک

Kurdocide Watch

www.chaknews.com

www.kurdocide.org

درود به شهدای بلوچستان


درود به شهدای بلوچستان

درود به روان پاک شهید عبدالحمید ریگی و شهید قلندر زهی . حکمرانان فاشیست تهران و حکومت ضد انسانی اسلام آباد که قاتلان این شهدا هستند دیگر قادر به سرکوب جنبش حق طلبانه
بلوچستان نیستند. شیرمردان دلیربلوچستان
با فدا کردن زندگی شیرین خود باعث سربلندی بلوچ و بلوچستان هستند و تا ابد در قلبهای مملو از درد میلیونها بلوچ جای دارند. خون این شهیدان بیگناه به هدر نخواهد رفت. آزادی بلوچستان
بهترین انتقام از دشمنان غارتگر و زیاده طلب های فاشیست است. رهایی بلوچستان از اسارت پنجابی ها و فارس ها نویدی همیشگی است که خون شهدا به مردم مظلوم بلوچستان می دهد.
درود به شهدای بلوچستان
آزات ءُ آبات بات گنجین بلوچستان
جوپاگ

فتوای علمای اسلام در مورد عملیات استشهادی


در حالی که علمای اسلام عملیات استشهادی را تائید کرده و استشهادی کننده را برترین شهید نامیده اند عده ای از ملاهای جیره خوار در بلوچستان با مطرح کردن بحث عملیات استشهادی آن را خود کشی نامیده اند در حالی که اساسا بین خودکشی و استشهادی تفاوت وجود دارد و کسی که خود کشی می کند میخواهد خود را از مشکلات روزگار زندگی نجات دهد. ولی در عملیات استشهادی ، استشهادی کننده دارای هدف مقدسی است که برای بدست آوردن آن هدف بزرگ جانش را فدا می کند نه اینکه مانند خودکشی کننده که از دست مشکلات فرار می کند و خود را می کشد در حالی که استشهادی کننده برای هدفی بزرگ و حیات دادن به انسانها و رهائی از بردگی و ذلت و شکست متجاوزان جانش را فدا می کند و این امر تفاوت بنیادین استشهادی و خودکشی را مشخص می نماید اما اقوال و فتاوای علمای اسلام در این باره خیلی زیاد است و ما برخی را نقل می کنیم تا این ملاهای جاهل بدانند که هنوز از مفاهیم الفاظ بی خبرند چه رسد به استنباط مسائل شرعی
امام محمد بن الحسن شیبانی شاگرد اعظم امام ابوحنیفه و بزرگترین حقوقدان مسلمان که بانی و موسس علم حقوق بین الملل می باشد در مورد استشهادی می گوید:
« انسانی که به تنهایی بر دشمن حمله کند واین حمله بمنظور عزت دینش صورت بپذیرد وجان خود را در آن به شهادت برساند . بر اثر این شهادت او زندگی ابدی را نصیب میگردد یعنی هلاک نه بلکه به بهشت میرود .سیر کبیر جلد 1 ص 163
وی می افزید اگر شخصی به تنها یی بر دشمن حمله کند ومیداند که کشته میشود ولی بر اثر این کشتن فایدی برای مسلمانان میرسد ، به بهشت میرود.سیر کبیر جلد 1 ص 163
علامه ابن حجر عسقلانی مولف فتح الباری شرح بخاری میگوید که اگر عمل استشهادی برای تضعیف روحیه دشمن صورت گیرد، این عمل استشهادی کننده از جانب جمهور علما مورد تأیید است وبرای شخص استشهادی کننده اجازه چنین کاری را میدهد . .سبل السلام جلد 2 ص 473
علمای اسلام در تائید عملیات استشهادی از حدیثی استدلال می کنند که :
مردی از پیامبر صلی الله علیه وسلم پرسید یا رسول الله ، آیا اگر بر مشرکان حمله کنم وتا لحظه مرگ با آنها بجنگم ، داخل جنت خواهم شد ؟ پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمود بلی . آن مرد هم پس از شنیدن سخنان پیامبر صلی الله علیه وسلم به صفوف مشرکان حمله ور شد وتا مرگ با آنها می جنگد.
همچنین
در سيره پيامبر و از جنگهاي آن حضرت نقل شده ، در حالي كه مسلماناني بوده اند كه يقين به كشته شدن خويش در ميدان جنگ داشته و حتي از قبل شروع جنگ ، بشارت آن شهادت را از سوي پيامبر شنيده بودند ، ولي با اين حال ، پيامبر(ص) به انها اجازه حضور در ميدان جنگ ودر نتيجه شهادت را مي داده اند!
همچنین حضرت علی رض در شب هجرت در بستر پیامبر ص خوابید در حالی که یقین داشت که کافران وی را شهید می کنند و همچنین حضرت حسین رض در کربلا یقین داشت که در برابر لشکر بزرگ عبیدالله بن زیاد به شهادت می رسد ..اين دلايل متقن تاريخي و اجمالات متواتر حديثي در سيره و تاريخ و كتب احاديث بسيارو بسيار است

از لحاظ فقهي هم اکثريت قريب به اتفاق بزرگان اهل سنت در عصر حاضر اين عمل رو مشروع ميدونن چون عمليات استشهادي در شرايط فعلي از مصاديق جهاد دفاعيه که در هر زمان و مکاني واجب عينيه و نيازي به حکم حاکم شرع هم نداره . پس بين عمليات شهادت طلبانه و خود کشي هيچ سنخيتي نيست

از علمای متاخرین احناف مفتی رشید احمد لدهیانوی صاحب احسن الفتاوا که مستندترین مجموعه فتاوا می باشد عملیات استشهادی را فرض دانسته و گفته است به نظر من کسی که عملیات استشهادی علیه متجاوزان می کند بالاترین مرتبه شهادت را کسب نموده است.
همچنین مفتی نظام الدین شامزی از بزرگترین مفتیان احناف می گوید عملیات استشهادی تنها راه موجود در برابر متجاوزان تا دندان مسلح می باشد.
شيخ عكرمه صبري، مفتي فلسطين، در موافقت با عمليات استشهادي گفته است: «كسي كه جان خود را تقديم مي‌كند نيازي به كسب مجوز از اين و آن ندارد. ما بايد بر مشروعيت مقاومت تأكيد كنيم و حق نداريم در مقابل انتفاضه و جهاد قرار بگيريم. ما موظفيم در كنار آن بايستيم و به آن تشويق كنيم.»
شيخ محمود عاشور، از علماي مصري، نيز گفته است: «اسلام معتقد است هرگاه خاك و مالي از مسلمانان مورد تعرض قرار گرفت، بر تمام مسلمانان واجب است كه به جهاد برخيزند. اسلام با شركت زنان در عمليات شهادت‌طلبانه مخالفتي ندارد بلكه آن را تأييد مي‌كند.»
همه این فتاوا نشان می دهد که ملاهای اجیر در بلوچستان فتواهای من در آوردی می دهند و باید بترسند از قهر خدا که قهر خدا از قهر خامنه ای خیلی خطرناک تر است و آنان را تباه می کند.
در آخر فتوائی که علمای اسلام در مورد عملیات استشهادی داده اند و اسلام آنلاین منتشر کرده است را نقل می کنم این فتوا در پاسخ سوالی که در عملیاتهای استشهادی در فلسطین افراد عادی یهودی کشته می شوند در حالی که پیامبر اسلام از کشتن افراد عادی و زنان و کودکان منع کرده اندصادر شده است و چنین جواب می دهد:
بسم الله الرحمن الرحيم، نشكرك على هذا السؤال ، ونقول لك ينبغي أن تعلمي أن كل يهودي في فلسطين سواء كان رجل أو امرأة شابا أم شيخا أم طفلا عسكريا أم مدنيا.. كلهم يعتبرون محاربين ومغتصبين لأرض الإسلام، وإنما نهى رسول الله (صلى الله عليه وسلم) عن قتل الشيوخ والنساء والأطفال والرهبان الذين في بلادهم، وعندما يداهمهم المسلمون في بلادهم لنشر الإسلام.

أما هؤلاء اليهود فقد تركوا أوطانهم الأصلية في أوروبا وآسيا وأمريكا، وجاءوا وفي ذهنهم أن يغتصبوا أرض فلسطين، وأن يكونوا جنودا لإسرائيل. وإن الحكومة الإسرائيلية تغرس في نفوس الأطفال والنساء وعموم اليهود أنهم جنود جاهزون لقتال المسلمين في أي وقت وساعة.

ومن هنا، فإن العمليات الاستشهادية المباركة التي هي عز وشرف للأمة الإسلامية وجهاد صحيح لا غبش فيه، كل هذه العمليات لا لبس فيها وهي من الجهاد الصحيح إن شاء الله، ونسأل الله سبحانه وتعالى أن يتقبل الشهداء في مستقر رحمته، وأن يلهم والديهم وأهليهم الصبر والثبات، والله أعلم.
لینک فتوا
ترجمه :بسم الله الرحمن الرحیم
بابت سوال از شما سپاسگذاریم.
باید بدانی که هر یهودی در فلسطین اعم از زن و مرد جوان و پیر کوچک و بزرگ ،نظامی وغیرنظامی محارب و اشغالگر سرزمین اسلامی محسوب می شوند و پیامبر از کشتن سالخوردگان و زنان کودکان راهب ها در سرزمین خودشان منع کرده اند زمانیکه برای دعوت و نشر اسلام مسلمانان به سرزمین آنان وارد می شوند.
اما این یهودیان سرزمینهای اصلی خود را در اروپا و اسیا و امریکا ترک کرده و آمده اند تا سرزمین فلسطین را غصب نمایند و سربازان اسرائیل باشند و حکومت اسرائیلی در اذهان آنان چنین می کارد که آنان لشکر آماده با جنگ با مسلمانان در هر ساعت و زمانی هستند. بنابراین عملیات استشهادی مبارک که موجب عزت و شرف امت اسلامی می باشد و جهادی درست است که هیچ گونه اشکالی در آن نیست و همه این عملیاتهای استشهادی هیچ التباسی در آن نیست و ان شاء الله جزئی از جهاد درست و صحیح می باشد و ما از الله تعالی می خواهیم که شهدا رادر جوار رحمتش جای دهد و و والدین و خانواده آنان را صبر و پایمردی دهد. والله اعلم.
الان ما در بلوچستان دقیقا با چنین وضعی دچار هستیم که شیعیان و زابلیها از دیگر سرزمینها به بلوچستان آمده اند و این سرزمین را اشغال کرده اند و خود را سربازان نظام می دانند و جنایت می کنند در چنین وضعیتی برای ما علمیات استشهادی علیه زابلیها هیچ مشکلی شرعی و اسلامی ندارد.
بهتر است مولوی های در فتواهای خود تجدید نظر کنند و از امامان بزرگوار اهلسنت جلوتر نروند و فتوائی مخالف با قول اکثریت متفقه علمای اسلام ندهند.
نوشته فوق تحقیق یکی از علمای جنبش می باشد که به آژانس خبری تفتان ارسال شده است.

استفتای ما از یک روحانی شیعه در مورد عملیات استشهادی علیه متجاوزان و رژیم ایران


شيخ قبلان روحاني شيعه، مفتي اعظم شيعيان لبنان و رئيس مجلس اعلاي شيعيان اين كشور است.
هيأت روزنامه نگاران ايران كه به لبنان سفر كرده بودند در يك روز سرد و باراني او را در ساختمان مجلس شيعيان ملاقات كردند.
یکی از سوالهای روزنامه نگاران و پاسخ روحاین بزرگ شیعیان را بخوانید و قیاس کنید با آنچه در بلوچستان علیه ملت مسلمان بلوچ می شود:
خبرنگار: رواج عمليات استشهادي در فلسطين و بويژه عراق از نظر شما به عنوان يكي از علماي شيعه لبنان چه حكمي دارد؟ عمليات استشهادي در مناطق غيرنظامي و بين مردم عادي حلال است يا حرام؟
پاسخ روحانی شیعه - هر عملي در دفاع از امت، عزت، اعتقادات، ميهن و عليه اسرائيل حلال محسوب مي شود. اما درمورد عمليات استشهادي بايد هر كس به طور مستقيم از مرجع تقليد خود فتوا بگيرد. ما در لبنان با دشمن خبيث و توطئه گر عليه امت اسلام و عرب روبه روييم.
هر عملي كه موجب بازدارندگي در برابر دشمن شود حلال و قابل قبول است. دشمن بي رحم است و دغدغه سرزمين ندارد، جنگش با اعتقادات اسلامي است، ما تجاوز را مجاز نمي دانيم ولي دفاع از خويش را درست مي دانيم.
لینک خبر
تفتان: الان ما از این روحانی شیعه می پرسیم که عزت و اعتقادات و سرزمین ما مورد تهاجم رژیم ایران و زابلیهای وحشی قرار گفته و ما با دشمن خبیثی که هر روز برای نابودی ما توطئه می کند رو به روئیم حکم عملیات استشهادی ما علیه متجاوزان چیست.
قطعا باید پاسخ این روحانی چنین باشد:عملیات استشهادی شما هیچ اشکالی ندارد و هر عملی که موجب بازدارندگی دشمن شود حلال و قابل قبول است.

شکنجه شهروندان بلوچ و جان باختن یک تن دیگر در زاهدان / تصویری


یکی از مجروحان درگیریهای اخیر زاهدان جان باخت و تعداد بسیاری از بازداشت شدگان از شکنجه خود خبر میدهند.

روزگذشته مورخه 15 خردادماه "عبدالبصیر موسی زهی" شهروند بلوچ ساکن زاهدان که در طی خشونت های اخیر این منطقه مجروح شده بود در بیمارستان مرکزی این شهر جان خود را از دست داد.

علیرغم صدها بازداشت شده خشونت های اخیر مناطق بلوچ نشین، به دلیل فضای امنیتی منطقه و هراس خانواده ها از پیگیری وضعیت فرزندان خود از سرنوشت صدها شهروند بازداشت شده اخیر اطلاع چندی در دست نیست.

در همین رابطه تعدادی از شهروندان بلوچ که اخیراً آزاد شده اند در گفتگو با مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از بازداشت خودسرانه و جمعی خود، ضرب و شتم، هتاکی و عدم رعایت حداقل موارد قانونی در خصوص بازداشت شدگان اطلاع میدهند. آنان عنوان می دارند به خاطر مذهب و قومیت خود مورد تحقیر قرار گرفته اند.

در ذیل اسنادی از ضرب و شتم و شکنجه دو شهروند آزاد شده بلوچ را مشاهده می نمایید.

لازم به توضیح است به لحاظ شرایط امنیتی منطقه و فقدان حضور نهادهای مدنی، اطلاع رسانی از این منطقه با دشواریهای متعددی روبه رو است.

به پا خیزید ای خواهان آزادی


باید میان خون رفت
باید پای پیاده به تفتان ومکران رفت

باید قدرت دشمن را در هم کوبید

باید راه مبارزه را آموخت

باید رزم شمشیر یاد گرفت

باید از زیر سایه ظلم خود را بیرون کشید

باید تا آخرین قطره خون جنگید

باید چشم را سرمه کرد از خون شهید

باید اشک را شست با خون دشمن لعین

تا بداند کیستم ،چیستم ،از کجا بر خاستم ،چرا برخاستم

فاش گویم ،آمدم چون سعد بر دریا زنم

چون تمییم آتش درون کوه کنم

چون بلال تکبیر گویم بر دیار

چون عمر خروشم بر دشمن

چون علی با ذوالفغار فتح کنم خیبر

چون مدینه یهود را بیرون کنم از قریظه

عکاشه جعفری
سخنی از بلوچستان

ابراهيم حسين بر:جندالله قدرت نظامي رژيم را به چالش كشاند


خبرگزاری ایسنا اهلسنت

ابراهيم حسين بر دبير كل جنبش اسلامي دانشجويان اهلسنت و تحليلگر مسايل بلوچستان

حوادث اخير در بلوچستان به خوبي نشان داد كه رژيم ايران و بخصوص دولت احمدي نژاد توانايي مديريت بلوچستان را ندارد و منطقه از كنترل رژيم خارج شده است.جندالله نيز از زمان شكل گيري تا كنون موفقيتهاي بسيار زيادي بدست آورده است از حملات مكرر و وارد آوردن خسارات زياد به نيروهاي رژيم گرفته تا دستگيري جاسوسان رژيم در منطقه و خنثي نمودن بسياري از توطئه هاي رژيم عليه اهلسنت .رژيم آخوندي ايران از اوايل انقلاب تاكنون درصدد بوده است تا عقايد خويش را بوسيله اقليت زابلي بر مردم اين منطقه تحميل كند.

بر اساس آمار به دست آمده از مركز آمار ايران جمعيت استان سيستان و بلوچستان در سرشماري سال 1385 دو ميليون و پانصد هزار نفر اعلام شده است كه به هيچ وجه اين آمار نميتواند صحيح باشد چون جمعيت اين استان بسيار بيشتر از آمار اعلام شده است و دولت به دليل اقليت نشان دادن جمعيت اهلسنت آمار صحيحي از جمعيت اهلسنت ارائه نميدهد ولي براساس همين آمار جمعيت زابليهاي شيعه در استان كمتر از 200 هزار نفراست واين جمعيت اندك اكنون مديريت بيش از 95 درصدي ادارات استان را در اختيار دارند و از آنجا كه پستهاي كليدي منطقه را در اختيار دارند ميتوانند در همه امور اهلسنت استان دخالت كنند.

بلوچها كه از ظلم وستم و بيداد به ستوه آمده اند بارها اعتراضات خويش را به رژيم ديكتاتوري اعلام كرده اند و اكثريت بلوچها خواستار جدايي طلبي از ايران و تشكيل ايالت مستقل بلوچستان هستند اما اين اعتراضات بوسيله ميانجيگري علما و ريش سفيدان منطقه خاموش شده است.

در واقع بلوچها در طول تاريخ ثابت نموده اند كه هرگز تجاوز به سرزمين خود را نميپذيرند.بلوچها هنگام تجاوز انگليسيها پرتقاليها و صفويها مردانه در برابر آنها ايستاده و اجازه استعمار نداده اند همچنين در رژيم كنوني نيز هرگاه اهانتي به فرهنگ و مذهب بلوچ شده است با خشم ملت بلوچ روبرو شده است اما گويا رژيم نميخواهد اين را بپذيرد .در چند سال گذشته يكي از ماموران رژيم در سراوان يكي از جوانان بلوچ را به دليل نداشتن گواهينامه هدف تيراندازي قرار داد و فرد مذكور به شهادت رسيد.در واقع جرقه ي درگيري و كشمكش بين رژيم و مردم بلوچ از آنجا آغاز شد,

پس از حادثه مذكور رژيم با موج خروش مردم و به آتش كشيدن مغازه هاي زابليها و بانكها و ادارات روبرو شد.مامورين رژيم با مستي تمام مردم و مغازه هاي شهر را به رگبار بستند كه در اين حادثه چند تن ديگر نيز به شهادت رسيدند و چندين تن مجروح شدند ولي در آن زمان چون دولت اصلاح طلب خاتمي بود ماجرا با معذرت خواهي رژيم و گذشت مردم خاتمه پيدا كرد. پس از پايان دوره ي خاتمي آزادي اندكي كه اهلسنت داشتند نيز از آنان گرفته شد, خورشيد آزادي غروب كرد و طوفان سهمگين ظلم و ستم و تجاوز ايران را فراگرفت.

اكنون كه نامي از آزادي و دموكراسي نيست و حتي اسم آزادي را گرفتن جرم است جامعه اهلسنت بخوبي ميداند كه با چه كسي طرف است, احمدي نژاد و خامنه اي همچون دجالان آخرالزمان وحشيانه به جان مردم و اهلسنت افتاده اند و هر كسي كه نامي از عدالت و حق بگيرد با مرگ مواجه ميشود و همچون ضحاك جور پيشه تا روزي خون دهها جوان بيگناه را نريزند آرام نميشوند.

اما انگار اين جنايت پيشگان در محاسبات خود دچار اشتباه شده اند.در سال 2005 حادثه اي رخ داد كه افرادي چون آقاي خامنه اي انگشت به دهان مانده و ملت ايران و اهلسنت اميدوار شدند كه شايد حقوق از دست رفته شان را به دست آورند.آري اگر اقوام ديگر حاضر ميشوند ظلم و حقارت را بپذيرند اما ملت بلوچ مرگ با عزت را به زندگي با ذلت ترجيح ميدهند.در سال 2005 افراد مسلح در جاده زاهدان-زابل مقامات دولتي و نيروهاي سپاه پاسداران را مورد حمله قرار دادند.

بعد از مدتي شخصي به نام عبدالمالك ريگي با انتشار سي دي هايي اعلام كرد كه در اين حمله 23 نفر را كشته و 12 را به گروگان گرفته است. او گروه خود را "جندالله" ناميد.

در سال گذشته يكي از نيروهاي جوان جندالله با حمله انتحاري به مقر ستاد مركزي نيروي انتظامي سراوان بيش از 400 تن را از بين برد , در بين اين دو عمليات مهم تاكنون عمليات هاي متعددي توسط جندالله انجام گرفته كه در جريان آن صدها تن از نيروهاي رژيم كشته شدند در واقع خسارات حملات جندالله عليه رژيم از تلفات جنگ 33 روزه براي اسرائيل نيز بيشتر بوده است و تعداد كشته هاي رژيم به اندازه تعداد كشته هاي آمريكا در جنگ عراق بوده است.اما جريان درگيري بين مردم و نيروهاي رژيم با حمله انتحاري يكي از فدائيان جندالله به حسينيه شيعيان زاهدان شدت گرفت و جنجال بزرگي در منطقه به پا كرد.در پي اين حمله استشهاد طلبانه بيش از 30 تن كشته شدند.

به نقل از منابع موسق افراد حاضر در حسينيه كه اكثرشان زابلي و مقامات دولتي بودند قصد داشته اند در ايام به اصطلاح فاطميه حملات تروريستي عليه مساجد اهلسنت طراحي كنند. زابليهاي مزدور كه از خنثي شدن توطئه شان توسط جندالله به خشم آمده بودند با شورش عليه بلوچها و سر دادن شعارهاي توهين آميز قصد داشتند به مسجد مكي حمله كرده و علماي اهلسنت را از بين ببرند.

در پي تعرض چند تن از زابليهاي مزدور يكي از محافظان مولانا عبدالحميد به شهادت رسيد, مولانا عبدالحميد براي عرض تسليت به زابليها رفته بودند, در تمام مذاهب و فرهنگها ميهمان داراي احترام است حتي اگر دشمن فرد ميزبان باشد اما زابليهاي جاني نشان دادند كه احترام به ميهمان در فرهنگ و مذهبشان معني ندارد.

با تعرض متجاوزين به مولانا سيلي از جمعيت بلوچ با سپر كردن جان خود آماده دفاع از علما و سرزمين خود شدند. ادارات, بانكها و خودروهاي متجاوزين به آتش كشيده شد نيروهاي مبارز بلوچ كنترل خيابان هاي شهر را به دست گرفتند چند پايگاه رژيم در اطراف زاهدان و استان هدف حمله مبارزين بلوچ قرار گرفت كه در جريان اين حملات چندين تن از نيروهاي رژيم كشته شدند و دولتمردان حكومتي همچون سليماني, استاندار, رهبر و سردار رادان چنان به تنگ آمدند كه براي فرونشاندن خشم مبارزين بلوچ دست به دامان مولانا عبدالحميد شدند و چنان وحشت وجودشان را فراگرفته بود كه براي جلوگيري ازپيوستن نيروهاي جديد به مبارزه صدها جوان بيگناه را دستگير و براي جلوگيري انتشار تلفات نيروهاي رژيم و رسوائيهايشان تمام سايتهايي كه اخبار مربوط به بلوچستان را منتشر ميكردند فيلتر شدند وهيچ خبرنگاري حق حضور در منطقه را نداشت.

اما مبارزات جوانان بلوچ همچنان ادامه دارد.اين اقدان جندالله شبيه جنگ 33 روزه لبنان با اسرائيل بود همانطور كه لبنان نشان داد كه ميتواند اسرائيل را از بين ببرد جندالله نيز افسانه ي شكست ناپذيري ايران را به رويايي دست نيافتني براي رژيم تبديل كرد.جندالله نشان داد كه ميتواند درطي چند روز بلوچستان را به تصرف خود در آورد و از چنگال مزدوران رژيم خارج كند.

در واقع رژيم در حوادث اخير كه زاهدان به جهنمي براي رژيم و مزدوران زابلي تبديل شده بود به قدرت واقعي جندالله و مبارزين بلوچ پي برد و اين براي رژيم مسلم شده بود كه با قدرت نظامي نميتوان جلوي جندالله را گرفت و براي كاستن حملات جندالله دست به دامان مولويهاي سني شد.

اما مولويها بدانند كه ديگر زمان سكوت تمام شده است و ديگر جوانان تسليم متجاوزان نخواهند شد.اينجانب به نمايندگي از جامعه يك ميليون نفري دانشجويان اهلسنت از مبارزين بلوچ و جندالله ميخواهم كه هرگز به حملات پايان ندهند و مطمعنا حملات مكرر رژيم را از پا در خواهد آورد و دانشجويان اهلسنت نيز در كنار جندالله به مبارزات فرهنگي و علمي و سياسي ادامه خواهند داد و جندالله را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

به اميد رهايي ايران از چنگال متجاوزين

خبرگزاری ایسنا اهلسنت فیلتر شد


خبرگزاری ایسنا اهلسنت پس از انتشار خبرهای رسوائی رژیم در زاهدان توسط وزارت اطلاعات رژیم فیلتر شد.

خبرگزاری ایسنا اهلسنت در آدرس www.issna.orq.ir به فعالیت خود ادامه میدهد.

نطر کاربری با نام طلحه


بنام پناه بی پناهان..
خامنه ای نامرد
عامل هررنج ودرد
سید علی جعلی
استادشیره مالی
خامنه ای شر خر
دشمن حضرت عمر/)رض(
علی گدا دیکتاتور
رهبر شر و ترور
خامنه ای ستمکار
شارلاتان وریاکار
رهبر مصلحت باز
دغلکار وحقه باز
خامنه ای چاخان
رییس حزب شیطان
قاتل مومنین باایمان
حتی شرم نکرد ازقران
ای رهبر خودخوانده
ازرده ایم ازرده
اهای خامنه ای کذاب
خسته شدیم از بیداد
اهای بسیجی های عتیقه
رهبربازنتهاتون میکنه صیغه
اهای ایت الله
پدرتو درمیاره جندالله
امروز به سایتهای شیعه سرزدم تمام مطالبشون توهین وفحش به خلفای راشدین و ام المومنین بود
ولی من توهین نکردم فقط واقعیتو گفتم
از خدا امیدوارم علی شیره ای از خماری هلاک بشه مرتیکه چلاغ
درود بر رهبر عزیزم امیرعبدالمالک بلوچ

پیام رهبر جنبش به مناسبت شهادت عبدالحمید ریگی و رضا قلندرزهی


بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت برادر عبدالحمید ریگی و رضا قلندرزهی جوان بلوچی که ارتباطی با جنبش نداشته است را محضر خانواده شهداء ،ملت بلوچ و جامعه اهلسنت تبریک عرض می نمایم و خصوصا به خواهران و برادران و پدر و مادر عزیزم تبریک می گویم که فرزندشان در راه دفاع از عقیده و اسلام و مردم اعدام شد و از این افتخاری بزرگ تر وجود ندارد.
ان الله اشتري من المومنين انفسهم واموالهم بان لهم الجنه يقاتلون في سبيل الله فيقتلون ويقتلون وعدا عليه حقا في التوراه والانجيل والقرآن ومن اوفي بعهده من الله فاستبشروا ببيعكم الذي بايعتم به وذلك هو الفوز العظيم.
در حقيقت‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به [بهاى] اينكه بهشت براى آنان باشد خريده است همان كسانى كه در راه خدا مى‏جنگند و مى‏كشند و كشته مى‏شوند [اين] به عنوان وعده حقى در تورات و انجيل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از خدا به عهد خويش وفادارتر است پس به اين معامله‏اى كه با او كرده‏ايد شادمان باشيد و اين همان كاميابى بزرگ است.
و شهیدان نه تنها زنده اند که موجب حیات انسانها و ملتها می شون و همین شهدا هستند که با خون خود تاریخ را می نویسند و تاریخ اقوام با خون شهیدان و سربازان و مجاهدان نوشته می شود و به ملتها حیات نو می رسد و از مرگ بردگی و ذلت رهائی می یابند.
اما رژیم بداند که با اعدام جوانان جز اینکه بر نفرت عمومی و خشم مردمی بیافزاید چیزی دیگر نصیبش نمی گردد و مردم این اقدامات رژیم را حمل بر سنی ستیزی و بلوچ ستیزی و اسلام ستیزی رژیم می نمایند و من زابلیها را مسئول اعدام های اخیر می دانم و در این مورد این اعدام ها حکم دادگاه صادر نشده بلکه حکم زابلیها صادر شده است و ما اقلیت زابلی را مجرم به جنایت می دانیم و انتقام اعدام جوانان از زابلیها گرفته خواهد شد.
یک نکته را روشن کنم که رژیم دشمن همه ملت ایران اعم از بلوچ و فارس و ترک وعرب و شیعه و سنی است اما این امر نباید سبب شود که جنایات یک اقلیت را در سرزمین اکثریت بلوچ بپوشیم و مخفی داریم که مبادا جنگ قومی ایجاد گردد ! چگونه جنایت زابلیها را مخفی کنیم در حالی که همه می دانیم که جنایت از سوی زابلیها صورت می گیرد و این زابلیها که فقط 5 در صد جمعیت بلوچستان را تشکیل می دهند بر تمامی بلوچستان حکم می رانند و جمیعا سربازان امام زمان و ماموران وزارت اطلاعات می باشند و بدترین جنایات را در حق مردم مرتکب شده اند و من می گویم که ما با هیچ قومی جنگ نمی کنیم اما با قومی که کاملا از کوچک و بزرگ مزدور رژیم شده و تمامی ادارات بلوچستان اعم از نظامی و اقتصادی و فرهنگی و آموزشی و بهداشتی توسط آنان اداره می شود و زابلی نام دارند می جنگیم و من به صراحت اعلام می کنم که زابلیهائی که خود را شریک جنایت نمی دانند بلوچستان را ترک کنند و خائنان و جانیان بمانند تا کشته شوند زیرا امروز تفکیک خائن و غیر خائن و جانی و غیر جانی مشکل شده است و به نظر ملت بلوچ در زابلیها کسی نمانده که دست در دست رژیم نباشد و اگر کسی هست پس بلوچستان را ترک کند تا کشته نشود.

به رژیم و زابلیها متذکر شوم که اعدام عبدالحمید به اندازه سر سوزن هم من را ناراحت نکرد زیرا یقین دارم که وی مردانه در برابر شما ایستاد و حاضر به همکاری با شما نشد و در راه حق اعدام و به شهادت رسید و این مایه مباهات و افتخار ماست و ما اگر پروائی از مرگ می داشتیم برادر کوچتکر خود را اجازه عملیات استشهادی نمی دادم لذا بی خردان بدانند که اعدام عبدالحمید افتخار من و خانواده من است و من از الله تعالی می خواهم که شهادت وی را قبول فرماید و از خطاها و اشتباهات وی درگذر فرماید و درجات بلند در بهشت برین نصیب وی فرماید.

ملت بلوچ هم ناراحت نباشد که امروز یکی از شیرمردانش اعدام شد زیرا این اعدامها راه عزت و آزادی را هموار می نماید و طی تاریخ هرگز مبارزات با اعدامها و سرکوبها متوقف نشده است و ما در تاریخ می بینیم که عمر مختار و دوستان وی توسط اشغالگران ایتالیائی اعدام می شوند اما مبارزات به جای عقب گرد با سرعت به جلو رفت و متجاوزان با ذلت و خواری لیبی را ترک کردند.
ما در تاریخ می بینیم که اشغالگران انگلیسی هزاران جوان هندی را تیرباران و اعدام کردند اما مبارزات به جای توقف به سیر صعودی خود ادامه داد و انگلیسیها هند را با ذلت ترک کردند و امروز همان هند که به باور متجاوزان قدرت حکمرانی را نداشت یکی از قدرهای اقتصادی و نظامی جهان به شمار می آید.
ما در تاریخی نزدیک تر و فقط همین دو دهه پیش می خوانیم که سفید پوستان نژاد پرست با برپائی آپارتاید در افریقای جنوبی بهترین فرزندان این سرزمین را اعدام کردند اما مبارزات متوقف نشد و نلسون ماندلا که پس از ایجاد سازمان مسلحانه نیزه دستگیر شده بود پس از دو دهه زندان شدن از زندان به کاخ ریاست جمهوری رفت و عزت و آزادی را به مردم آفریقای جنوبی اهدا نمود و همان سیاهانی که نزد نژاد پرستان سفید پوست وحشی نامیده می شدند و حتی نژاد پرستان از دست زدن به آنان پرهیز می کردند بهترین الگوی سیاسی در جهان شدند و نام و عزت آفریقای جنوبی را بلند کردند.
اگر چه ما ملت بلوچ امروز با آپارتایدی خیلی وحشتناک تر و بدتر از سوی نژاد پرستان زابلی مواجه هستیم و مرگ و زندگی ما بدست همین نژاد پرستان زابلی می باشد ولی اعدام جوانان و خون شهیدان انقلاب ایجاد می نماید و عزت و آزادی را برای ما به ارمغان خواهد آورد و همانگونه که سیاهان آفریقای جنوبی به سیادت ملی وسیاسی دست یافتند ما هم دست خواهیم یافت و از شر آپارتاید زابلیها نجات خواهیم کرد.
من با دلائل زابلیها را بدتر از نژادپرستان افریقای جنوبی و قانون حاکم را بدتر از آپارتاید حاکم بر آفریقای جنوبی می دانم و از جوانان بلوچ و تحصیل کردگان می خواهم که بدون واهمه و ترس این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و آپارتاید در بلوچستان را برای جهانیان تشریح نمایند.
باری دیگر اعدام شهید عبدالحمید ریگی را به همگان تبریک می گویم و فقط به رژیم می گویم منتظر پاسخ باشند و بدانند که مبارزان از خون هیچ جوانی درگذر نخواهند کرد و در عوض هر یکی صدها زابلی خواهند کشت.
در آخر از جوانان می خواهم که بیایند به سوی جهاد و مبارزه و زندگی پر ذلت در سایه نظام ولایت فقیه و در سایه حکومت نژاد پرستان زابلی را ترک کنند و بدانند که عزت و پیروزی در جهاد و مبارزه است و بس
الله تعالی در قران می فرماید:یا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انفِرُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الأَرْضِ أَرَضِيتُم بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الآخِرَةِ إِلاَّ قَلِيلٌ
إِلاَّ تَنفِرُواْ يُعَذِّبْكُمْ عَذَابًا أَلِيمًا وَيَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلاَ تَضُرُّوهُ شَيْئًا وَاللّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد شما را چه شده است كه چون به شما گفته مى‏شود در راه خدا بسيج‏شويد كندى به خرج مى‏دهيد آيا به جاى آخرت به زندگى دنيا دل خوش كرده‏ايد متاع زندگى دنيا در برابر آخرت جز اندكى نيست.
اگر بسيج نشويد [خدا] شما را به عذابى دردناك عذاب مى‏كند و گروهى ديگر به جاى شما مى‏آورد و به او زيانى نخواهيد رسانيد و خدا بر هر چيزى تواناست

عبدالمالک بلوچ
رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران




قربانی دیگری از خانواده رهبر جنبش به ملت ،اعدام عبدالحمید ریگی

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از روابط عمومی بیدادگستری نظام ولایت فقیه باری دیگر رژیم جهل و جور و فساد دست به جنایت زد و فرزندی غیور از بلوچستان را اعدام کرد.
بامداد امروز خانواده رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ قربانی دیگری به ملت و دین عرضه کرد و برادر رهبر جنبش عبدالحمید ریگی همراه یک جوان بلوچ دیگر به نام رضا قلندرزهی بدست متجاوزان اشغالگر اعدام شد.
آژانس خبری تفتان این جنایت رژیم را شدیدا محکوم کرده و به رهبر جنبش و خانواده محترم تسلیت و تبریک می گوید و از الله امید دارد که خون شهیدان را ضایع نمی نماید.

۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

بیانیه حزب همبستگی دمکراتیک اهواز


حوادث اخیر زاهدان و انفجار در مسجد علی ابن ابیطالب، چهره کریح و دروغ پرداز، و در عین حال ضد ملل غیر حاکم؛؛ رژیم ایران را برملا کرد.

این درگیری ها که به کشته و زخمی شدن بیش از 111 نفر انجامید، نقشه ملا ها را برای جنگ مذهبی و ضد ملیت های بلوچ، عرب اهوازی ، کورد، ترک اذری، ترکمن، را عیان کرد، اعدام 3 جوان بلوچ بیگناه که هفته ها قبل از این درگیری ها بازداشت شده بودند، گویای خونخواری و عمیقا ارتجاعی رژیمی را نشان می دهد، که غیر از تسلط و ماندن در قدرت به هر وسیله ممکن، به چیز دیگری فکر نمی کند.

اقلیم بلوچستان که از فقیرترین مناطق ایران است، بر اثر سیاست های ضد بشری و دشمنانه حاکمیت ایران و به مانند اقلیم های غیر حاکم دیگر، صحنه برخوردهای نژادی و مذهبی بین تمامیت خواهان کج اندیش نظام امنیتی- نظامی تهران از یک طرف و مردم مفلوک زده بلوچ از طرف دیگر بود.

بی شک یکی از گستاخی های حکام ایران در بلوچستان که ناشی از نبود جامعه مدنی است، که خود زائیده سیاست های ضد ملی رژیم تهران میباشد،، صحنه را برای عوامل لباس شخصی رژیم مهیا کرد، تا به بهانه مرگ هم قطارانشان، و با کمک و هدایت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به مردم و جوانان بی دفاع بلوچ حمله ور شوند، حاصل این یورش و تعدی تا کنون بیش از 17 کشته و 410 بازداشتی است، که احتمال اعدام تعدادی از انان و باز هم به بهانه امنیت ملی و محارب زیاد میرود.

علی خامنه ایی سر کرده نظام و همراه با یارانش فرمانده هان سپاه در بیانیه ایی، توحین به اعتقادات مذهبی مردم بلوچ را شدت بخشیدن و غیر مستقیم، اوباش لباس شخصی را تشویق به حمله ور شدن به جوانا ن در خیابان ها کردند.

استاندار بلوچستان پاسدار علی محمد ازاد، بلافاصله بعد از پیام خامنه ایی توده زحمتکش بلوچ را اوباش و محارب خواند، و از طرفداران نظام خواست که کنترل شهر را با همکاری سپاه و نیروی انتظامی بدست گیرند،، در حال حاضر شهر زاهدان و کلیه شهرک ها و روستا های اطراف ان حکومت نظامی برقرار گردیده و حمله و اتش زدن و تخریب خانه ها و به همراه ان دستگیری های دسته جمعی اغاز شده است، انچه در این لحظه در بلوچستان میگذرد، اینه ایی است از وقایع وضع شده در دیگر اقلیم های ملل محکوم است،، و رژیم میخواهد این رسالت را بدهد، که هر نوع خواست و طلبی از جانب ملیت ها، به شکل قهرامیز سرکوب خواهد شد.

اما حاکمان ایران از قامت و تصمیم ملل تحت ظلم ایران ، که همانا ایستادگی و گرفتن حق است، غافل هستند،، غافل از اراده و

تصمیم قطعی مردم ایران برای خلاص شدن از قید و بند های مستبدانه انان،،این حق غیر قابل بازگشت است .

حزب همبستگی دمکراتیک اهواز مسئولیت کلیه وقایع و حوادث اخیر شهر زاهدان را به گردن حاکمان ایران میداند، و ان را نتیجه سیاست های به غایت ضد بشری ، ضد نژادی و ارتجاعی رژیم ایران قرار میدهد، و از جامعه بین المللی میخواهد که ایران را به خاطر مصیبت های وارده بر مردم ایران و بخصوص بلوچستان مورد محکومیت قرار دهد.

دفتر سیاسی حزب همبستگی دمکراتیک اهواز

4 ژوئن 2009

فراخوان بينالمللى مقاومت ايران براى محكوميت موج جديد اعدام و سركوب و خفقان


مقاومت ايران مراجع بينالمللى مدافع حقوقبشر، به ويژه كميسر عالى حقوقبشر و گروه كار دستگيريهاى خودسرانه ملل متحد را به محكوم كردن دستگيرى صدها تن از جوانان استان سيستان و بلوچستان و اقدام فورى براى جلوگيرى از اعدامهاى بيشتر در اين استان فرا مىخواند.

طى روزهاى اخير نيروهاى سركوبگر رژيم آخوندى با يورش وحشيانه به مناطق مختلف اين استان و به منظور ايجاد رعب و وحشت شمار زيادى از جوانان را دستگير كردهاند.
موج حملههاى شبانه و دستگيريهاى جمعى هم‌چنان ادامه دارد.

روز دوشنبه ۱۲خرداد، ابراهيم حميدى، مديركل دادگسترى رژيم آخوندى در اين استان به دستگيرى ۱۵۰تن در ناآراميهاى روزهاى اخير در زاهدان اعتراف كرد و گفت: «با اخلال‌گران به شدت برخورد قاطع و قانونى مى‌شود». چيزى كه به وضوح از نيت شوم رژيم آخوندى براى اعدامهاى گسترده خبر مىدهد (سايت حكومتى شهاب نيوز- ۱۲خرداد۱۳۸۸).

دبيرخانه شوراى ملى مقاومت
۱۳خرداد۱۳۸۸ (۳ژوئن۲۰۰۹).

سازمانهای بین المللی: انتخابات رژیم برای فريب افکارعمومی است


سازمانهای بین المللی: انتخابات رژیم برای فريب افکارعمومی است
فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر با انتشار بیانیه ای، مضحکه نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم را یک فریب خواند و نوشت این انتخابات، نمايش جديدی برای فريب افکار عمومی مردم ايران است.
در این بیانیه آمده است : از ميان ۳۰۰ کانديدايی که آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات رياست جمهوری اعلام کرده بودند، تنها ۴ نفر از سوی شورای نگهبان تأييد صلاحيت شدند.چهار نامزدی که توسط شورای نگهبان تأييد شده اند عبارتند از: ميرحسين موسوی، نخست وزير سابق؛ مهدی کروبی، رييس سابق مجلس؛ محسن رضايی، رييس سابق سپاه پاسداران؛ کانديدای چهارم نيز رييس جمهور فعلی، محمود احمدی نژاد است.
رييس فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر گفت: در شرايطی که جامعه مدنی در ایران به صورت سيستماتيک مورد سرکوب قرار می گيرد، کاملاً مشخص است که انتخابات آزاد و بی طرف نمی تواند وجود داشته باشد.
فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر نوشت کاملاً واضح است که اين انتخابات نمايش جديدی برای فريب افکار عمومی مردم ايران خواهد بود. تنها نتيجه انتخابات در ايران اين است که حکومت به خود مشروعيت ظاهری بدهد.

بیانیه پیروان و هواداران آیت الله بروجردی در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده سیستان و بلوچستان


یادمان نرفته:
بنی آدم اعضای یکدیگرند****که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار****دگر عضوها را نماند قرار

چند روزیست که از حرکت در منشانه و دنباله دار رژیم ایران در منطقه سیستان و بلوچستان میگذرد که موجبات نگرانی فراوانی را در بین هواداران آیت الله بروجردی از بروز یک فاجعه انسانی دیگر در این منطقه را بر انگیخته است.
ما پیروان آیت الله بروجردی ضمن اعلام همدردی و حمایت از برادران و خواهران مظلوم اهل سنت و هم وطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان تقاضای پیگیری مستمر و نتیجه بخش سازمانهای بین المللی و نهادهای حقوق بشری در سراسر جهان در جهت خاتمه دادن به این جنایات بشری را داریم.
ضمناً از تمامی رسانه های جمعی می خواهیم اخبار مربوط به این جنایات را منعکس کرده و با پخش مستمر اخبار این وقایع، دلخراش رژیم مستبد ایران را تحت فشار مضاعف قرار دهند.

ژوئن-2009
پیروان و هواداران آیت الله بروجردی در داخل و خارج از کشور

حکومت نظامی در زاهدان و دستگیری گسترده جوانان سنی


حکومت نظامی در زاهدان

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از پیک نت زاهدان، رسما بدست یک فرمانداری نظامی سپرده شد و مقررات حکومت نظامی دراین شهر و چند شهر کوچک اطراف آن مانند نصرت آباد به اجرا گذاشته شد.

بموجب آخرین گزارشی که در یک تماس تلفنی بدست آورده ایم، درجریان شورش مردم اهل سنت در روز یکشنبه، تاکنون رقم 10 کشته بدست آمده است. دهها تن در جریان شورش دستگیر شدند و از نیمه شب یکشنبه تاکنون (ظهر سه شنبه) دستگیری های امنیتی همچنان ادامه دارد. به این ترتیب، تصور نمی توان کرد که حتی انتخابات در زاهدان برگزار شود و این کاملا به سود احمدی نژاد است زیرا نه در زهدان و نه در زابل وی شانسی برای آوردن رای ندارد. شورش روز یکشنبه، عمدتا توسط جوانان اهل سنت صورت گرفت و دلیل و انگیزه آن نیز اعتراض به توهین و تحقیر مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل تسنن زاهدان بود.

شمار دستگیر شدگان رسما اعلام نشده ولی در شهر شایع است که چند صد تن از جوانان شهردستگیر شده اند.


اطلاعیه کنگره ملیت های ایران فدرال در باره انتخابات ریاست جمهوری ایران


کارزار تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با نزدیکتر شدن تاریخ انتخابات داغتر شده است. یکی از وجوه بارز افتراق این دوره از انتخابات با دوره های پیشین، مطرح گردیدن مسئله ملی برای نخستین بار در مبارزات انتخاباتی، و حتی تبدیل شدن آن به موضوع اصلی این دوره از انتخابات است. بدیهی است که این امر اتفاقی نیست و یا از علاقه کاندیداها به ملیت های محروم از حقوق ملی خود ناشی نمیشود.
از بدو بنیانگذاری جمهوری اسلامی تا به امروز طرح مطالبات ملی ملیت ها بلاانقطاع ادامه داشته ، جنبش های گسترده ای در نقاط مختلف ملی بروز کرده و هنوزهم عمدتا در شکل مسالمت آمیز خود ادامه دارد. گسترش و تداوم این جنبش ها نشان میدهد که ملیت ها از بیداری ملی آگاهانه و ژرفی برخوردار هستند و تا زمانی که خواست های برحقشان برآورده نشود، نستوه و پیگیرانه به راه خود ادامه خواهند داد.
کنگره ملیت های ایران فدرال نیز از طریق افشای سیاست ضد ملی جمهوری اسلامی، انعکاس اخبار جنبش های ملی در رسانه ها ومطبوعات بین المللی و شناساندن ملیت ها و برقراری ارتباط با نهاد ها و مؤسسات بین المللی، به سهم خود نقش در خور توجهی در تعمیق و تداوم این جنبش ها داشته است.

چهارتن از کاندیداهایی که از غربال نهایی شورای نگهبان گذشته اند، با در پیش گرفتن سفرهای انتخاباتی به مناطق ملی و پیش کشیدن "مشکل قومیتها" ، تلاش میکنند بر شمار رأی دهندگان خود بیفزایند. از میان اینان مهدی کروبی، که خود به ملیت لر تعلق دارد، ظاهرا ابتکار عمل را بدست گرفته و با ارائه برنامه انتخاباتی خویش وعده حل معضلات " اقلیت های قومی و مذهبی " را در چهارچوب قانون اساسی موجود جمهوری اسلامی میدهد. این شعار تبلیغاتی کروبی بدلایل مختلف حیله انتخاباتی و فریب توده رأی دهنده است. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ اصلی حقوق ملی ملیت ها را تضمین نمیکند. در شرایطی که اصولی چون اصل پانزدهم قانون اساسی، که صراحتا استفاده از زبانهای محلی و قومی در مطبوعات و رسانه های گروهی و تدریس ادبیات آنها در مدارس را آزاد اعلام میکند، آشکارا پایمال میشود، چگونه میتوانند امثال کروبی ها حقوقی را که در هیچ جای قانون اساسی فرمایشی جمهوری اسلامی درج نشده است، به ملیت ها اعطاء کنند؟
در ضمن استفاده اصطلاح "اقلیت های قومی" در رابطه با ملیت ها، خود بیانگر عدم صداقت طرح کننده آن وبه رسمیت نشناختن وجود ملیت های ملیونی ایران است. چهارچوب کاربرد اصطلاح "اقلیت" محدود است. "اقلیت" در ارتباط با انسانهای منفرد ، بدون عامل سرزمین (چون ارامنه ساکن تهران)، تعریف میشود. از اینرو "اقلیت" اجتماعی از افراد همزبان و همفرهنگ را که از دیر باز در محدوده سرزمین مشخص و مشترکی زندگی میکنند، در بر نمیگیرد. بنابراین شعار انتخاباتی کروبی شامل ملیت ها که اقلیت نیستند، نمیشود.
مزید برآن طبق اصل یکصد و پانزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی رئیس جمهور باید مؤمن و معتقد به مذهب رسمی کشور یعنی شیعه اثنی عشری باشد. معتقدان به مذاهب دیگری چون سنی از حق انتخاب شدن "قانونا" محرومند. بعبارتی میلیونها بلوچ، عرب، کرد، ترکمن و غیره اجازه دارند سر صندوقهای رأی صف بکشند، رأی دهند و کاندیداهای برگزیده شورای نگهبان را انتخاب کنند؛ لیکن حق ندارند انتخاب شوند. این اصل قانون اساسی یکی از ابتدایی ترین اصول انتخابات را که همانا عمومی بودن انتخابات است، زیر پا میگذارد. از اینرو انتخابات ریاست جمهوری نه تنها آزاد نیست، که رسمیت هم ندارد. در چنین شرایطی دادن وعده های انتخاباتی مبنی بر دفاع از حقوق "اقلیت" ها را نمیتوان چیزی جز عوامفریبی ملیت ها تلقی کرد.

اتفاقی نیست که تنها چهار تن از میان دهها کاندیدای ریاست جمهوری از طرف شورای نگهان برگزیده میشوند. هرچند دسته بندی های مختلفی در درون رژیم وجود دارد و التهاب و کشاکش درونی جناح ها با نزدیکتر شدن انتخابات بیشتر و بیشتر میشود، لیکن هدف هر چهار کاندیدا تضمین بقای جمهوری اسلامی است. بدون استثناء تمامی کاندیداها از معماران اصلی این نظام غیر انسانی بشمار میآیند و تا به امروز نیز نه فقط صادقانه به رژیم اسلامی خدمت کردند، بلکه در تحکیم بنیان آن نیز پیگیرانه فعال بودند. بنابراین جدال تنها بر سر تقسیم قدرت در میان رقبای مراکز قدرت است. به صلاح است که اینان دعواها و جنجال های انتخاباتی را در میان خود حل و فصل کنند و پای ملیت ها را به میان نکشند.

کنگره ملیت های ایران فدرال به مردم ایران توصیه میکند انتخاباتی را که عمومی و آزاد نیست تحریم کنند و به این رژیم ضد مردمی مشروعیت ندهند.

شورای مرکزی
کنگره ملیت های ایران فدرال

آژانس: برنامه غنی سازی اورانیوم ایران در حال گسترش است


آژانس بین المللی انرژی اتمی که مقر اصلی آن در وین، پایتخت اتریش واقع است، جمعه (5 ژوئن) گزارش جدیدی در مورد وضعیت برنامه های اتمی ایران منتشر کرد.

در این گزارش آمده است که ایران بین 18 نوامبر 2008 و 31 مه 2009، حدود 500 کیلوگرم اورانیوم غنی شده با غلظت پائین (کمتر از 5 درصد) تولید کرده و هم اکنون دارای 1339 کیلوگرم از این سوخت اتمیست.

اورانیوم غنی شده با غلظت بالای 90 درصد در ساخت سلاح هسته ای کاربرد دارد.

آژانس تایید کرده است که مواد هسته ای اعلام شده از سوی دولت ایران برای مقاصد دیگر مورد استفاده قرار نگرفته است.

به گفته این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد، ایران در پایان ماه مه سال 2009، به غنی سازی اورانیوم در 4920 دستگاه سانترفیوژ ادامه داده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در ماه فوریه امسال، تعداد سانترفیوژهای فعال ایران را 3936 دستگاه اعلام کرده بود.

به گفته آژانس، 2132 دستگاه سانترفیوژ دیگر در تاسیسات نطنز در مرحله خلا قرار دارند و هنوز گاز اورانیوم به آن ها تزریق نشده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین ایران را متهم کرده است که برای رفع ابهامات موجود در مورد صلح آمیز بودن برنامه هسته ای این کشور از همکاری با آژانس خودداری می کند.

ایران بر صلح آمیز بودن تمام فعالیت های اتمی این کشور تاکید دارد، اما بسیاری از کشورهای غربی از جمله آمریکا می گویند ایران درصدد تولید سلاح اتمیست.

آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید ایران در مورد رفع اتهاماتی که به این دولت در مورد جوانب احتمالی نظامی برنامه اتمی این کشور وارد شده، با آژانس همکاری نکرده است.

این اتهامات عمدتا توسط شماری از دولت های غربی از جمله آمریکا علیه ایران مطرح شده است.

اما ایران بارها تاکید کرده است که مدارکی که سازمان های اطلاعاتی این کشورها در مورد برنامه اتمی ایران در اختیار آژانس قرار داده اند جعلیست.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود به خودداری ایران از اجرای "پروتکل الحاقی" پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای نیز اشاره کرده است.

دولت ايران اين پروتکل را در ماه دسامبر سال 2003 امضا کرده بود، اما در پی بی نتیجه ماندن مذاکرات هسته ای با غرب و ارسال پرونده اتمی ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد، ایران در فوریه 2006 اجرای این پروتکل را به حالت تعلیق درآورد.

کشورهای امضا کننده این سند موظف به ارائه گزارش های کامل و جامعی از فعالیت های اتمی خود به آژانس بین المللی انرژی اتمی هستند و بازرسان آژانس اختیارات گسترده ای برای بازدید از تاسیسات اتمی آن کشورها پروتکل دارند.

گزارش جدید آژانس همچنین تاکید دارد که ایران نمی گذارد بازرسان این سازمان در مورد طرح ساخت راکتور آب سنگین اراک تحقیقات مورد نظر خود را انجام دهند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان نتیجه گرفته است تا زمانی که ایران "پروتکل الحاقی" را اجرا نکند و در مورد رفع اتهام های مطرح شده در مورد جوانب احتمالی نظامی برنامه اتمی اش با آژانس همکاری نکند، این سازمان قادر نخواهد بود به طور قطع تایید کند که فعالیت ها و برنامه های اتمی پنهانی و اعلام نشده در ایران وجود ندارد.

bbc

مولوي " محمد علي شهنوازي" سرسپرده خامنه ای جنایتکار مبارزان را انگ می زند

به گزارش آژانس خبری تفتان یک مولوی خائن وسرسپرده خامنه ای جنایتکار با نام محمد علی شهنوازی امام جمعه خاش در سخنرانی روز جمعه که یک مراسم عبادی است و باید به ذکر و یاد الله مشغول باشد و از الله تعریف نماید به تعریف از اربابان جنایتکار خود خصوصا جانی خونخوار خمینی وحشی پرداخت و مبارزان را هدف حملات لفظی قرار داد.
طبق گزارشهای دریافتی بسیاری از جوانان خاش نماز جمعه این مولوی جیره خوار را تحریم کردند و بسیاری به نشانه اعتراض مسجد را ترک کردند.
در حالی که الله تعالی روز جمعه را برای عبادت گذاشته است بسیاری با تاثیر پذیری از حکومتگران فاسد ولایت فقیه این مراسم عبادی را که جهت یاد الله باید برگذار شود تبدیل به مراسم سیاسی کرده و از ظالمان و ستمگران و جنایتکارنی همچون خمینی توصیف و تمجید می کنند.
این افراد باید بدانند که با حمایت از ظالمان و ستمگران جایگاه خود را در بین مردم از دست می دهند و اینان اگر نمی توانند حق را بگویند به قول شهید مولوی عبدالملک خفه شوند.

شرکت در انتخابات جنایتکاران و متجاوزان بیهوده است


در حالی که خامنه ای جنایتکار از یک کاندید حمایت می کند و قطعی است که احمقی نژاد رئیس جمهور منتصب است شرکت اهلسنت و مردم بلوچستان در انتخابات بیهوده و در تضاد با عقیده آنان می باشد و هیچ سودی مادی و سیاسی برای اهلسنت در بر ندارد جز اینکه تائید به کفر و ظلم و جنایت باشد زیرا رژیم ولایت فقیه از اساس و بنیاد ویران است و اگر بالفرض هم گرگهای کثیفی همچون کروبی بیایند باز هم تغییری در وضعیت اهلسنت ایجاد نمی شود و کروبی اصلاح طلب تر از خاتمی نیست که اهلسنت به صورت گسترده به وی رای دادن وی خاتمی و مجلسش که در راسش کروبی بود مراسم فاطمی و اهانت به فاروق اعظم رضی الله عنه را قانونی کرده و یک روز را به عنوان شهادت زهرا تعطیل کردند.
واقعا ساده هستند کسانی که چنین فریب آخوند پلیدی چون کروبی را می خورند بهتر است از کروبی سوال شود که این همه از حقوق اقلیت دم می زنی چرا مجلس با ریاست شما اهانت به فاروق اعظم رضی الله عنه را تصویب نمود؟؟؟

جدید ترین فیلترشکن ها

دوستان همانگونه که خبر دارند آژانس خبری تفتان باری دیگر توسط وزارت اطلاعات فیلتر شد به این جهت از همه دوستان بلوچ و اهلسنت تقاضا داریم که با راه اندازی وبلاگ و درج اخبار آژانس خبری تفتان با فیلترینگ و سانسور مبارزه نمایند و دوستان عزیز می توانند برای دریافت فیلتر شکن های جدید و روزانه به این وب بروند و تازه ترین فیلترشکنها را دریافت نمایند.
http://7080901001.mihanblog.com/

تازه ترین فیلتر شکن ها


http://go.lemonblue.info/

http://www.es175.info/

http://www.proxyanonymous.info/

http://www.surfplay.info/

http://prox-v.info/

http://june2009proxy.co.cc/

http://www.es175.info/

http://www.es345.info/

http://www.lemonblue.info/

http://www.portableaddress.info/

http://www.hidemystatus.info/

http://youtubevideos.name/

http://www.workingyoutubeproxy.com/


مطلبی از روزهای مراسم فاطمی سال گذشته:تحریک احساسات مذهبی و درگیری در زاهدان

روز شنبه (18/3/87) حدود ساعت 7 بعدازظهر تعدادی از جوانان متعصب شیعه با نوشتن شعارهای موهن و تحریک‌آمیز علیه امیرالمؤمنین حضرت عمر رضی‌الله‌عنه، روی خودروها و مانور دادن در شهر به تحریک مردم می‌پردازند،حتی که برای نوشتن شعار بر روی خودروها ستادی را تشکیل داده و مانند دوران انتخابات بر روی خودروهای عبوری شعارهای تحریک‌آمیز می‌نویسند.

این عمل موجب تحریک جوانان اهل‌سنت خیابان کوثر، بعثت و امام خمینی می‌شود. تعدادی از جوانان چند عدد از این نوع خودروها را که بر آن شعار نوشته شده و در حال مانور دادان در شهر بودند به آتش می‌کشند. پس از آن نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل می‌شوند و با تیراندازی هوایی و استفاده از گاز اشک‌آور مردم را متفرق می‌کنند. به گفته شاهدان عینی پس از آن، نیروهای ضد شورش کل منطقه را به محاصره درآورده و شبانه و بدون مجوز با لباس شخصی و نظامی در خیابان کوثر و بعثت وارد خانه‌های مردم می‌شوند و تعداد کثیری از مردم را بازداشت می‌کنند.
قابل ذکر است تعدادی از علما به همراه اعضای ستاد انتظامات مسجد جامع مکی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند که مردم خشمگین را متفرق کنند اما نیروهای امنیتی و انتظامی هیچ گونه همکاری در این زمینه نمی‌کنند.
یقیناً تحریک احساسات مذهبی و بدنبال آن درگیری به نفع هیچ کس اعم از سنی و شیعه نیست و مسئولین امر باید هوشیارانه جلوی کسانی را که به بهانه عزاداری دست به چنین اقداماتی می‌زنند، بگیرند تا مردم همانند گذشته بصورت مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی کنند.

تفتان:حمله استشهادی به بتکده شیعیان در زاهدان پاسخی بود به اهانتهای بی انتهای فرزندان ابن سبای یهودی ....

تصویر؛ جستجو در گوگل برای خمینی



طرح های رژیم مکار صفوی برای نابودی اهل سنت

بسم الله الرحمن الرحیم
از دیر باز خشم وتنفراز اهل سنت چشم ودل حکومت را کور کرده وطرح چندین ساله شان نقش برآب شده و بی نتیجه مانده لذا از روش های مختلفی وبرنامه های جدیدی برای نابودی مسلمین و رسیدن به اهداف شومشان بدست گرفتند روزی با ساز وحدت ؛روزی از در دوستی ؛روزی با دشمنی ؛روزی ما را به اعتیاد می کشند ؛روزی می گویند شما معتادید ؛روزی به ما سلاح می دهند ؛روزی می گویند شما اشرارید.
اکنون طرح های جامع تری بدست گرفته اند که چند تایی عبارتند از:
1. گسترش مدارس تشیع (رستگاران؛شاهد؛باقرالعلوم؛ودانشگاه) وحوزه های علمیه
2. نپذیرفتن دآنش آموزان اهل سنت در یکی از مدارس فوق 3/ در هر محله افتتاح بسیج محله پخش کتابهای بر علیه اهلسنت و ترویج مذهب تشیع
4. در کنار مساجد اهلسنت درست کردن حسینیه در حال حاضر نمونه هایی هستند ( مسجد امام بخاری در منطقه 5؛ حسینیه .در مرادقلی مسجد اقصی ؛ابراهیم خلیل . اخر مصدق مسجد حسنین ؛حسینیه ای است چند سال پیش خیابانی در زاهدان بود و همین روش در دیگر شهرهای استان خاش؛ایرانشهر ؛سراوان ؛نیکشهر چابهار وکنارک)
5. ازدواج با دختران اهلسنت وهمچنین به پسران زن تشیع دادن تا آن عقیده راسخ از دلشان بیرون شود وهردوجذب مذهب تشیع گردند. 6. فریفتن تحصیل کرده ها با دادن پست وارتقا درجه در صورتی از مذهب خود باز گردند.
7. اختلاف بین سرداران وعلما وهمچنین بین عوام الناس تا نسبت به همدیگر بدبین شوند.
8/ در مناطق جدید مسکونی اجازه ساخت مسجد(برای اهل سنت) را ندادن در حالی که برای ساخت و ساز حسینیه مانعی نیست.
9/ و........
ملت شریف اهل سنت ایران اتحاد وانسجام خود را حفظ نموده وبا برادران بلوچ همگام شده وبرای دفاع از دین وعقیده تان بپاخیزید که خداوند شمارا نصرت خواهد نمود پس ترس وخوف را کنار گذاشته وبا ایمان راسخ به مبارزه ادامه بدهیم که پیروزی از ان ماست(انشاالله)
عکاشه جعفری
سخنی از بلوچستان

درود و سلام برشما جوانان بلوچ و اهلسنت بلوچستان(هرمزگان)



بسم الله الرحمن الرحيم

درود و سلام برشما جوانان بلوچ و اهلسنت بلوچستان(هرمزگان)



ضمن تبریک به شما جوانان بلوچ و اهلسنت بلوچستان(هرمزگان) ما و شما شاهد تكه و پاره شدن دشمنان قسم خورده خويش بوده و هستيد و خواهيد بود.

برادران بزرگوارمان شهيد قهرمان عبدالغفور ريگي وشهيد قهرمان عبدالخالق ملازهی با ايثار و قرباني نمودن جان عزيز شان درسی فراموش نشدني به دشمن آموختند تا از ظلم ، ستم و نسل كشي مردم مظلوم بلوچ و اهلسنت دست بر دارند. هزاران چشم خفته را بيدار كرد تا با ور كنیم كه جندالله در كارش مخلص و رهبر آن انساني كاملا صادق است و تا رسيدن به پيروزي كامل مبارزه اش را ادامه خواهد داد لذا در اين وقت بسيار حساس خيلي ضروري و لازم است كه همه ملت بلوچ و تمامي اهلسنت درهرکجای دنیا که هستند.همياري جانی و مادي و معنوي با شیر بلوچستان سردارعبدالمالك بلوچ اين رهبر فرزانه ، دلير و قاطع در عمل ازهيچ گونه ايثاري دريغ ننما ئیم تا اين مبارزه بر عليه ظلم وستم احياي عدالت هر چه بهتر و سريعتر طي نمايد.

به امید پیروزی مجاهدان وسرمچاران بلوچستان عزیز.

بالانج گرگیج : فدائیان بلوچ

استشهادی

استشهادی

آری این است نصرت الهی که کاخ وکوخ فرعونیان زمان را به

لرزه درمی آوردوطوفانهای بی سایه اودشمنان راهمچون رعد درمی

نوردند ، آری جوانان امت اسلام بیدارشده اند

آری جوانان امت محمدی بیدار شده وهرکدام بسان اتمی است که به

هرسو وبه هرکجا شلیک شود

آری با تخریب دارالعلوم وهتک حرمت قرآن مجید این کتاب هدایت گر

واعدام ودستگیری علماوجوانان دیگرنیازی به زنده ماندن نیست

مادرم من فرزندتوبه امید قرآن زندگی می کردم

اما دیگرتحملی نیست

آری جان من از قرآن خدا بهترکه نیست

پس این جان رافدای خداوقرآن می کنم

نصر من الله وفتح قریب

دیگر بس است

دیگر بس است

این چتر ذلت است که سالها بر سرمان افراشته اند

این طوق خفت است که بر گردنمان آویخته اند

دیگر بس است بیهوده بودن

دیگر بس است بودن اما نبودن

دیگر بس است بی تفاوت نگریستن

دیگر بس است ظلم این طاغوتیان

دیگر بس است

images by aidin_s4.8255

مرگ ، خفقان و خفت دیگر بس است

تا کی حریم پاک سرزمینمان در سیطره نا محرمان باشد

تا کی سرنوشتمان به دست متجاوزان رقم خورد ؟

دیگر بس است تجاوز

دیگر بس است چپاول دیگر بس است

غارت ،ظلم ، خفقان دیگر بس است

دیگر بس است بی مهابا وگستاخ جولانتان

نیایش مرغ آتش by kave_kiani

که اینبار آتش جولان خواهد کرد جمع متجاوزانی که به حریم پاک سرزمینمان پای نهادند

که گلوله خواهد درید قلب پر از کینه و چشم پر از تعصبی که مغرورانه می هراساند مردم مظلومم را

دیگر بس است که اینبار آتش انفجار عاشقان راه حق وجود پلیدتان را نیست خواهد کرد

دیگر بس است ظلمت که طلوع خورشید حق از مشرق زمین ظلمت بلوچستان را در هم خواهد شکست

 by alirezanajafian

دیگر بس است بندگی و بردگی

دیگر بس است بند سادگی در تار و پود تفکر

اینباراجباری است به بیداری خفتگان را ، پس برخیزید و پنجه در پنجه اهریمن نهید که عزت بی شبهه نبردی می طلبد

دیگر بس است آسوده بر بالین خفتن در تاخت و تاز دژخیمان

دیگر بس است

یارمحمد زهی - خاش