۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

نظر کاربر عزیزی با نام محمد از مکران


باتشکر از محمد کریم بلوچ عزیز درود برشما و خسته نباشید . دوستان عزیز تنها راه برون رفت از وضعیت بسیار ناخوشایند بلوچستان فقط و فقط مبارزه علیه متجاوزان می باشد . لذا هرکسی از احاد مردم بلوچ به طرق مختلف می توانند جهاد کرده و در راه ازادی سرزمین خودشان سهمی داشته باشند .

به عنوان مثال می توانند همچون مبارزان جندالله و سایرین اسلحه به دست گرفته ومبارزه مسلحانه را در پیش بگیرند و اندسته از عزیزانی که امکان مبارزات مسلحانه برایشان مقدور نیست می توانند از راه تحصیل علم و دانش و کسب مدارج عالیه دانشگاهی در این مبارزه شرکت بکنند و یا کسانی دیگر با همایت مالی از مبارزان و دانشجویان و طلاب می توانند در این مبازه سهیم شده .

حتی دوستان عزیز بلوچی که در طی سیاست 30ساله اخوندی که می خواهند همه جوانان بلوچ را به دام اعتیاد بکشانند و بدین روش حذف بلوچها را در راس برنامه کاری خودشان داشتند شما عزیزان می توانید با ترک اعتیاد خود نیز در راه جهاد و مبارزه علیه اشغالگران سهیم باشید .

حتی دختران و مادران عزیز نیز با دعاهای خیر خود می توانند در این انقلاب و قیام علیه اشغالگران سهیم باشند . در اخر از عموم مردم چه جوان و چه پیر یا زن یا مرد فرقی نمی کند با هر جنس و سنی که دارید همه شما می توانید در این انقلاب و قیام علیه ظالمان و متجاوزان به خاک و ناموس خودتان سهیم بوده و در اخرت و دنیاخداوند ازتان راضی و خوشنود می گردد .

و قطعا یقین داشته باشید که دعای خیر مادران زیادی همچون مادر رویا سارانی بدرقه راهتان است و خداوند نیز شمایانی را که جهت دفاع از وطن و اسلام ناموس صحابه جهاد می کنید دوستتان دارد و از شما همایت خواهد کرد. محمد از مکران

۱ نظر:

گل محمد گفت...

سلام بالاخره حقایق امام بروایت رهبر کشف شد فیلم انرا درمکران نیوز ببین