۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

پیام یک جوان از بلوچستان

با سلام و درود بی بایان به رهبر عزیز بلوچستان سردار عبدالمالک بلوچ حفظ الله و تمام مجاهدین بلوچستان عزیز
ای ملت مبارز بلوچ سردار عبدالمالک بلوچ بخاطر عزت و شرف خودمان مردم بلوچ قیام کرده است و هر بلوچی که به امیر عبدالمالک بلوچ خیانت کند به بلوچستان خیانت کرده است و هرکس به بلوچستان خیانت کند به ناموسش خیانت کرده است.
از سردار عزیزم خواهشی دارم کسانی که خیانت می کنند به نظر من این سگها را باید حلق اویز کرد و نباید با گلوله کشت چون اینها ارزش یک فشنگ هم ندارند که بخاطر این سگ صفتان حرام شود.
و خطاب به مزدوران رژیم من به عنوان یک جوان بلوچ اعلام می کنم هرجا ودر هرنقطه ی از خاک پاک بلوچستان ما خیانتی از شما دیدیم بدانید که بدست ما جوانان به درک واصل خواهید شد بدانید و تا دیر نشده دست از این کار کثیفتان بردارید و توبه کنید تا هلاک نشده اید.
و مزدورانی که در سفید کوه همراه با سباه باسداران با مجاهدان بلوچستان نبرد کرده اید که یکی از بهترین فرزندان بلوچستان را به درجه رفیع شهادت رسانده اید ایا شما دل خوش هستید که تا ابد سباه باسداران حامی شما خواهد بود به خدا قسم که شما هیچ عزتی هم در میان انها ندارید چون شما به خود و به ملت خود خیانت می کنید بدبختها به خودتان بیاید وتا دیر نشده به اغوش ملت برگردید و بدانید که شما هایی که در این عملیات با اشغالگران همکاری کردید شناسایی شدید و انشالله تعالی به زودی به سزای اعمال ننگینتان خواهید رسید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ba salaam khedmate shoma mobbarezane rahe azadi khosoosan amir abdulmalek

mikhastam az shoma khaheshi bekonam va an in ast ke yadetan bashad hefze baghaye shoma baraye ma mardme balouch az har chizi ghimati tar ast

dorost ast ke amaleyat ham zarouri mibashad vali hefze baghaye shoma az har chiz mohemtar ast

man mazerat mikham ke in taghaza ra miknam vali in nokte kheili zarouru boud ke bayad be shoma migoftam

hatman in peghame man ra be amri abdulmalek beresanid

baradare kouchaketan

rasoul

zahedan

ناشناس گفت...

سلام
مخبری یعنی ناموس فروشی
سه نفراصلی از بی ناموسهای بزرگ که دشمن دین ووطن ماهستند حاجی غفور گمشادزهی حاجی مجید نوتیزهی وحاجی چنگیز نارویی هستند بکشیدشان تا رستگارشوید
لعنت خدا برمخبرین