۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

اطلاعیه جدید در مورد اعترافات دیکته ای جوانان مظلوم



بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی :فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ. در دلهايشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به [سزاى] آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناك [در پيش] خواهند داشت.

رژیم پلید ولایت سفیه باری دیگر چهره شیطانی و منافقانه و دروغگو و مکارانه خود را با آوردن جوانان مظلوم و بی دفاع بلوچستان که مدتها در بند ارازل و اوباش بیت خامنه ای بوده اند به جلسه بزرگان قوم و گرفتن اعترافات دیکته ای به نمایش گذاشت و با روشی شیطانی و ابلیسی خواست چهره جنبش مقاومت تنها صدای مظلومان و ستمدیدگان را مخدوش نماید اما خداوند با مظلومان است و فرزندان ابلیس با چنین ترفندهائی نمی توانند نور الهی را خاموش نمایند.
يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
مى‏خواهند نور خدا را با سخنان خويش خاموش كنند ولى خداوند نمى‏گذارد تا نور خود را كامل كند هر چند كافران را خوش نيايد.رژیمی که دروغ و مکر و نیرنگ و فریب اساس و بنیادش است تا جائی که مراجع تقلیدش مانند آیت الله صانعی می گویند : اعترافات تلويزيونی شهروندان دستگیر شده ارزش شرعی و قانونی ندارد.
و می افزاید: لکن نبايد اينگونه ظلمها، آزار و اذيت ها، ترفندها، مکرها؛ دروغها و ... موجب یأس و نا اميدی در راه احقاق حق شرعی و قانونی و حاکميت مردم بر سرنوشتشان گردد؛ چون علاوه از آنکه نا اميدی از رحمت خداوند خود از معاصی و گناهان کبيره است.»
این رژیم دروغگو و مکار جوانان بی دفاع و مظلوم بلوچ را در سالنی در شهر ایرانشهر احضار کرده و به آنان وعده داده است که اگر علیه جنبش و شخص رهبر جنبش صحبت کنند اعدام نمی شوند تا این جوانان مظلوم اعتراف به ناکرده ها کنند و رژیم پس از اعتراف گیری و مستدل نمودن اتهامات آنان را اعدام نماید.
جنبش مقاومت ضمن محکوم کردن این رفتارهای سخیف و غیر اسلامی رژیم نسبت به هر گونه اقدام علیه این جوانان هشدار می دهد.
اگر چه این گونه اعترافات هیچ ارزش قانونی و شرعی و انسانی ندارد و مردم بلوچ با این گونه مکرها آشنائی دارند و رژیم تبدیل به چوپان دروغگو شده است که کسی حاضر نیست دروغهایش را بپذیرد.
در گذشته و حال مردم شاهد چنین اعترافات دروغینی بوده اند و تاریخ رژیم ایران شاهد است که بزرگترین شخصیتهای این نظام به خاطر اعتراض و انتقاد جزئی از مقام خود عزل شده و متهم به همکاری با بیگانگان شده و مجبور به اعترافاتی شدند که روحشان از آن بی خبر بوده است.
چنان آیت الله شریعتمداری از علمای بزرگ اهل تشیع و یکی از مراجع به خاطر انتقادی از خمینی محکوم شد و متهم به ارتباط به بیگانگان شده و مجبور به اعتراف دیکته ای شد و سپس محکوم به حبس خانگی شد.
همچنین از علمای بزرگ اهلسنت استاد بزرگوار مولانا نظر محمد دیدگاه فقط به خاطر انتقاد از تبعیض علیه اهلسنت در حالی که نماینده مردم بلوچ در مجلس بود دستگیر و شکنجه و مجبور به اعترافاتی شد که این عالم بزرگوار هیچ اطلاعی از آن اتهامات نداشت.
همچین خبرنگار آمریکائی رکسانا صابری که با حکم رئیس جمهور رژیم آزاد شد قبلا متهم به جاسوسی شده بود گفته است که نیروهای اطلاعاتی به ایشان گفته اند که به جاسوسی اعتراف کند ورنه اعدام می شود و ایشان مجبور به اعتراف می شوند.
و اخیرا مشاور رئیس جمهور سابق محمد علی ابطحی به خاطر انتقاد از نظام دستگیر و طبق گزارش رسانه های حکومتی مجبور به اعتراف شده است که با بیگانگان همکاری داشته است و به زودی اعترافاتش از رسانه ملی پخش می شود.
و در این نظام اتهام زنی و بهتان تراشی و دروغ تا جائی رواج دارد که نخست وزیر خمینی آقای موسوی و رئیس مجلس پیشین آقای کروبی متهم به همکاری و ارتباط با بیگانگان شده اند.
در چنین نظام کثیفی اعترافات جوانان بی دفاع و مظلوم بلوچ هیچ ارزشی ندارد و مردم به حقیقت این اعترافات واقف هستند و فریب چنین ترفندهائی را نمی خورند.
یکی از روشهای شیطانی رژیم ولایت فقیه این است که به متهمان می گویند چنین و چنان اعتراف کنند تا از اعدام رهائی یابند و جوانان گول دجالان را خورده و به ناکرده ها اعتراف می کنند و بدین طریق وزارت اطلاعات راه اعدام آنان را هموار می کند.
در این مجلس اعتراف گیری یکی از متهمان برادر رهبر جنبش عبدالحمید ریگی هم احضار شده بود در حالی که قبلا رسانه های رژیم خبر اعدام وی را پخش کرده بودند و عبدالحمید ریگی اعترافات دیکته ای را در جمع بزرگان قوم بیان نمود که هیچ کدام درست و راست نیستند و تماما همان تبلیغات دروغین نظام در رسانه ها می باشد که این بار از زبان یک جوان مظلوم و در بند صادر شده اند.
یکی از این اعترافات دیکته ای ارتباط و تماس با غرب و امریکا می باشد که کاملا نادرست و دروغ محض می باشد و جنبش نه تنها ارتباطی با غرب نداشته که ارتباط با بیگانگان را نادرست می داند و معتقد به استقلال جنبش می باشد و جنبش معتقد است که غرب و امریکا دنبال منافع خود در منطقه هستند و هرگز برای ما آزادی و عزت به ارمغان نمی آورند و ما نیازی به آنان نداریم و تکرار چنین اتهام بی اساسی فقط از دروغگویان صفوی برمی آید که نخست وزیر سابق خود را هم مزدور بیگانگان می خوانند.
جالب است که عبدالحمید ریگی در این اعترافات دیکته ای می گوید رهبر جنبش وی را فریب داده است در حالی که عبدالحمید ریگی یک فرد عاقل و تحصیل کرده و از نظر سنی 6 سال بزرگتر از رهبر جنبش است چگونه ممکن است فریب بخورد.
در بخشی دیگر از این اعترافات عبدالحمید ریگی گفته است که برادر زنش را کشته اند که برادر زن عبدالحمید شهاب منصوری از مزدوران وزارت اطلاعات بوده است که با مواد سمی کشنده که برای ترور رهبر جنبش آورده بود دستگیر شد و پس از تحقیق و اثبات جرم اعدام شد.
به هر صورت اعترافات دیکته ای هیچ ارزش قانونی و شرعی ندارد و برای مردم هم اعتباری ندارند و علمای حقانی وظیفه دارند در برابر تبلیغات دروغین رژیم ایستادگی نموده و حقائق را تبیین نمایند.
جنبش همیشه به نظر و رای علمای حقانی و ربانی احترام گذاشته است و علمای بزرگوار همیشه از جنبش حمایت کرده اند و حمایت علمائی همچون شیخ التفسیر و الحدیث مولانا محمد عمر سربازی ره و شیخ القران مولانا نعمت الله توحیدی از جنبش نشان از حقانیت و درستی جنبش است و نامه های مولانا محمد عمر سربازی ره موجود می باشند که فتوای جهاد با رژیم را داده است و علنا از جنبش مقاومت و رهبر جنبش حمایت نموده است که این فتوا ها به زودی در بین مردم پخش می شوند.
و حتی علمائی در مسیر دفاع از جنبش و اهداف جنبش اعدام شده اند و شهید مولوی عبدالقدوس و شهید مولوی محمد یوسف کسانی بودند که در این راه جان خود را تقدیم نمودند.
همچنین شهید شیخ علی دهواری از علمائی بودند که از جنبش حمایت کرده و همیشه از آن پشتیبانی نموده و به جوانان توصیه می کردند که به جنبش بپیوندند.
دفاع و حمایت این علمای شهید و دیگر علمای ربانی اعترافات دیکته ای متهمان را که جنبش راهش از علما جداست باطل نموده و ثابت می کند که علمای ربانی و حقانی پشتیبانان جنبش و حامی رهبر مجاهد و بزرگوار جنبش هستند.
در آخر به رژیم توصیه می کنیم که به خود آمده و با اعدام این 13 جوان آتش جنگ را شعله ورتر نکند.
دست اندرکاران وزارت اطلاعات بیاندیشند که آیا طی چند سال مقابله با جنبش چه موفقیتی کسب کرده اند ؟
آیا با گرفتن اعترافات دروغین توانسته اند از محبوبیت جنبش بکاهند یا اینکه امروز جنبش تبدیل به محبوب ترین سازمان در سراسر ایران و خصوصا در بلوچستان شده است.
آیا با اعدام و کشتار جوانان و اعضای جنبش توانسته اند اقتدار جنبش را کم کنند یا اینکه امروز جنبش تبدیل به قدرت مطلقه در منطقه شده است که نظام نمی تواند آن را نادیده گیرد.
لذا بهتر است کارگذاران رژیم به خود آمده و دست از جنایت بردارد و عقل و هوش را کار بندد که ما از متجاوزان و ستمگران و ظالمان و خونخواران و غلدران التماس نمی کنیم بلکه هشدار می دهیم که اعدام این جوانان بلوچستان را برای بیگانگان تبدیل به آتش سوزان نموده و بیگانگان را خاکستر می نماید.
ما از علمائی که پس از عملیاتهای استشهادی فورا محکوم می نمایند می خواهیم که در برابر جنایتی که می خواهد صورت گیرد موضع گیری نمایند زیرا وقوع این اعدامها باری دیگر موج عملیات استشهادی را در بلوچستان از نوع حسینیه علی بن ابیطالب براه خواهد انداخت و آنگاه محکوم کردن شما ارزشی نخواهد داشت.
عملیاتهای استشهادی در راه است و تمامی بیگانگان و کسانی که در جنایت و کشتار مردم شریک هستند و به نوعی با رژیم همکاری دارند هدف حمله قرار خواهند گرفت.
رژیم بداند که با اعدام جوانان راه مبارزه مسدود نخواهد شد بلکه به وسعت آن افزوده خواهد شد و مبارزان با عزمی راسخ و با تعهد به خون شهیدان به راهشان ادامه خواهند داد.
جنبش از سازمانهای حقوق بشری و سازمان عفو بین الملل و سازمان ملل می خواهد که در برابر اعدام ها بایستند در غیر این صورت جنبش به عملیاتهای نظامی خود با شدت ادامه خواهد داد و برای سازمانهائی که در برابر اعدامها سکوت می کنند حق نیست که صدای مظلومان و کسانی که از خود دفاع می کنند را محکوم نمایند.
دفاع از خود و بیرون راندن متجاوز از خانه و کاشانه حق مسلمی است که تمامی ادیان و مذاهب و سازمانها و از جمله سازمان ملل بر مشروعیت آن تاکید دارند لذا نباید ما که در برابر اعدام می ایستیم از سوی سازمانهای بین المللی محکوم شویم.
جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

۱ نظر:

بلوچ گفت...

باسلام و درود فراوان نثار تمام شهدای بلوچستان عزیز بخصوص سردار شهیدان بلوچستان عبدالغفور ریگی وسلام و درود بر بدر شهیدان بلوچستان حاج ازاد ریگی و سلام و درود بی بایان بر مجاهد خستگی نابذیر شیر بلوچستان سردار امیر عبدالمالک بلوچ و تمام سرمچاران و همرزمانش وسلام ودرود بر تمام مادران، خواهران، همسران و فرزندان مجاهدین بلوچستان دعای ما مردم بلوچستان نثار راهتان باد.

امیر عبدالمالک بلوچ ما مردم بلوچ بیرو جوان زن و مرد به شما سردار رشید بلوچستان افتخار می کنیم و خاضریم در رکاب شما کشته شویم و تا اخرین قطره خونمان از شما و ارمانتان دفاع خواهیم کرد من یک بلوچی هستم از بلوچستان و تنها ارزویی که دارم و همیشه از خدای خود می خواهم که بتوانم در رکاب سردار عبدالمالک باشم و خدمتی هرچند ناچیز برای عزت و سربلندی بلوچستان انجام دهم، من از روزی که فیلم خداحافظی شهید عبدالغفور با بدر و مادر برزگوارشان رادیدم علاقه ام به سردار عبدالمالک و جنبش بلوچستان چندین برابر شده شب و روز برای موفیقیت ایشان دعا می کنم و از خدا می خواهم که به من توفیق خدمت به این ابر مرد بلوچستان را بدهد.

و خطاب به مادر بزرگوارمان می گویم. ای شیر زن تاریخ بلوچستان ما مردم بلوچ از روزی که آن صحنه خداحافظی شما را با جگر گوشه یتان دیدیم دربرابر شما احساس حقارت می کنیم و اگر شهید عبدالغفور در کنار شما نیست تمام فرزندان بلوچستان غلام و فرزند شما هستند و سردار عبدالمالک را برادر و سرور خود می دانیم و هیچ وقت سردار عزیزمان را تنها نخواهیم گذاشت.

و از سردار عبدالملک تقاضا دارم که شرایطی را فراهم کنند تا ما بتوانیم خدمتی برای بلوچستان عزیز انجام دهیم که این تنها ارزوی ماست که در رکاب شیر بلوچستان باشیم.

و هشدار به خامنه ای ملعون و منهوس، شما با این حیله ها و ترفندهای ناجوان مردانه و بخش اعترافات از زندانیان بی دفاع نمی توانید محبوبیت سردار امیر عبدالمالک بلوچ و جنبش را از بین ببرید چون ما مردم بلوچ به صداقت امیر عبدالمالک ایمان راسخ داریم ما مردم بلوچستان حاضریم فدای سردار امیر عبدالمالک و ارمان مقدسش شویم.

به امید نابودی دشمنان بلوچ و بلوچستان (بلوچ)