۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

پیام یکی دیگر از جوانان ملت مبارز بلوچ


باسلام و درود فراوان نثار تمام شهدای بلوچستان عزیز بخصوص سردار شهیدان بلوچستان عبدالغفور ریگی وسلام و درود بر پدر شهیدان بلوچستان حاج ازاد ریگی و سلام و درود بی بایان بر مجاهد خستگی ناپذیر شیر بلوچستان سردار امیر عبدالمالک بلوچ و تمام سرمچاران و همرزمانش وسلام ودرود بر تمام مادران، خواهران، همسران و فرزندان مجاهدین بلوچستان دعای ما مردم بلوچستان نثار راهتان باد.

امیر عبدالمالک بلوچ ما مردم بلوچ بیرو جوان زن و مرد به شما سردار رشید بلوچستان افتخار می کنیم و حاضریم در رکاب شما کشته شویم و تا اخرین قطره خونمان از شما و ارمانتان دفاع خواهیم کرد.

من یک بلوچی هستم از بلوچستان و تنها ارزویی که دارم و همیشه از خدای خود می خواهم که بتوانم در رکاب سردار عبدالمالک باشم و خدمتی هرچند ناچیز برای عزت و سربلندی بلوچستان انجام دهم.

من از روزی که فیلم خداحافظی شهید عبدالغفور با پدر و مادر برزگوارشان رادیدم علاقه ام به سردار عبدالمالک و جنبش بلوچستان چندین برابر شده شب و روز برای موفیقیت ایشان دعا می کنم و از خدا می خواهم که به من توفیق خدمت به این ابر مرد بلوچستان را بدهد.

و خطاب به مادر بزرگوارمان می گویم. ای شیر زن تاریخ بلوچستان ما مردم بلوچ از روزی که آن صحنه خداحافظی شما را با جگر گوشه یتان دیدیم دربرابر شما احساس حقارت می کنیم و اگر شهید عبدالغفور در کنار شما نیست تمام فرزندان بلوچستان غلام و فرزند شما هستند و سردار عبدالمالک را برادر و سرور خود می دانیم و هیچ وقت سردار عزیزمان را تنها نخواهیم گذاشت.

و از سردار عبدالمالک تقاضا دارم که شرایطی را فراهم کنند تا ما بتوانیم خدمتی برای بلوچستان عزیز انجام دهیم که این تنها ارزوی ماست که در رکاب شیر بلوچستان باشیم.

و هشدار به خامنه ای ملعون و منحوس، شما با این حیله ها و ترفندهای ناجوان مردانه و پخش اعترافات از زندانیان بی دفاع نمی توانید محبوبیت سردار امیر عبدالمالک بلوچ و جنبش را از بین ببرید چون ما مردم بلوچ به صداقت امیر عبدالمالک ایمان راسخ داریم ما مردم بلوچستان حاضریم فدای سردار امیر عبدالمالک و ارمان مقدسش شویم.
به امید نابودی دشمنان بلوچ و بلوچستان

هیچ نظری موجود نیست: