۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

مگر مسلمان با مسلمان فرق دارد؟

یکی از کاربران"تابناک" در پیامی آورده است:امیدوارم که این موضوع را انعکاس دهید و به رسالت خبری خود عمل کنید.هموطنان من روز 14 تیرماه در غرب چین حداقل 140 مسلمان چینی در جریان اعتراض به وضعیت تبعیض آمیز دولت چین و مهاجرت اجباری غیر مسلمانان به آن ایالت به خون در غلطیدند و شهید شدند.
اما دریغ که هیچ یک از حوزه های علمیه, سازمان کنفرانس اسلامی, دولت ایران, صدا و سیما که برای کوچکترین اتفاق در غرب (مانند موضوع مروه در آلمان) صدای وا اسلامایشان بلند می شود اعتراضی نکردند.
این موضوع یعنی چه؟ مگر مسلمان با مسلمان فرق دارد؟ مگر نه اینکه می گوییم سیاست ما مثل دیانت ما است؟ مگر دیانت ما سکوت در مقابل ظلم را جایز می داند؟
پس چرا رئیس محترم جمهورمان که دائما در فکر مسلمانان غزه است, یادی از مسلمانان چین نمی کند؟
اگر اصول گرا هستیم و اگر جزو اصول ما حمایت از مسلمانان در رنج تمامی دنیا است چگونه مسلمانان ممالک گوناگون با هم متفاوت اند؟ مردمی که خود جوش به مقابل سفارت خانه های غربی می روند تا صدای امت مسلمان ایران را به گوش دنیا برسانند آیا می دانند که سفارت چین در تهران و خیابان پاسداران است؟
آقایانی که خود را مسئول و ..... مسلمانان جهان می دانند چگونه به خود اجازه می دهند در مقابل کشته شدن بیش از صد زن و مرد بی دفاع مسلمان چینی به دست دولت آن کشور سکوت کنند؟
آیا به روز مجازات هم اعتقادی دارند؟
پاسخ تفتان به این کاربر:
رژیم ایران حکومت اسلامی نیست که برای مسلمانان دل بسوزاند بلکه یک حکومت شیطانی و صفوی است که در راستای منافع خود از قدس دفاع می کند تا توجه مسلمانان را به خود جلب نموده و بدین طریق به تبلیغ دین رفض و نفاق صفوی در جهان بپردازد.
رژیم ایران بهترین روابط را با چین و هند و روس دارد در حالی که هر سه کشور در حق مسلمانان ظلم و ستم روا داشته اند و هند کشمیر را اشغال کرده و بدترین جنایتها را در حق مردم کشمیر مرتکب شده است و هر روز فریاد زنان و دختران و فرزندان مسلمان کشمیری به آسمان بلند می شود و مورد تعرض و تجاوز هندوها قرار می گیرند ولی رژیم ولایت فقیه بهترین روابط سیاسی و اقتصادی را با هند دارد و هیچ گاه به جنایت هندوها اعتراض نکرده است.
و روس کشور مسلمانان چچن را اشغال کرده است و هزاران مسلمان چچنی را به شهادت رسانده و بدترین جنایتها را در حق مردم چچن مرتکب شده است اما رژیم ولایت فقیه هیچ گاه اعتراض نکرده است و بهترین روابط را با روس داشته و دارد و حتی در جنگ با چچن روس را کمک کرده است و همینطور است مسئله مسلمانان چین و رژیم ولایت فقیه بهترین روابط را با این کشور دارد.
لذا سر و صدا های رژیم برای مردم فلسطین فقط در راستای صدور تشیع به جهان عرب و مرکز اسلام می باشد نه از روی دلسوزی برای مسلمانان.

هیچ نظری موجود نیست: