۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

اعترافات دیکته ای عبدالحمید ریگی


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری فارس عبدالحمید ریگی برادر رهبر جنبش توسط نیروهای اطلاعاتی در جمع سرداران و علمای زاهدان احضار شد و گفت عبدالمالك از بي‌سوادي و نياز مالي من سوءاستفاده كرد در حالی که سخنان وی در این جلسه نشان می دهد که وی باسواد و تحصیل کرده است و همچینن عبدالحمید ریگی 6 سال از عبدالمالک ریگی بزرگتر است و زمانی به جنبش ملحق شد که عبدالمالک ریگی 19 سال و عبدالحمید ریگی 25 سال سن داشت پس چگونه ممکن است این دروغ بزرگ پذیرفته شود.

اما از سوء استفاده از نیاز مالی هم خیلی خنده دار است زیرا عبدالحمید ریگی زمانی به جنبش ملحق شد که جنبش هیچ توان مالی نداشت و تازه تعداد نفراتش 10 نفر بودند و آن زمان عبدالحمید ریگی دارای یک منزل در تهران و خودروی مدل بالا و ثروتمند بود و طبق اعترافاتش در تلوزیون پرس تی وی منازل شخصی خود را در اختیار اعضای جنبش قرار می داد چگونه این فرد ثروتمند به جنبشی که هنوز هیچ امکان مالی نداشت به خاطر پول ملحق شده است.

این تناقضات گفتاری ثابت می کند که اعترافات وی دیکته ای است که وزارت اطلاعات از وی خواسته چنین اعترافاتی بکند تا وزارت اطلاعات و سپاه به اهداف تبلیغاتی خود برسند.

واقعا جای تاسف است که کسانی که ادعای پیروی از امام علی بن ابیطالب و اهلبیت می کنند برای اهداف شوم خود چنین به دروغگوئی و مکر و فریب متوسل شوند.

آیا امام علی درس دروغ داده است؟

آیا حسن و حسین رض درس دروغ داده اند؟

آیا ائمه و اهلبیت درس دروغ و مکر و فریب داده اند؟

آن هم دروغهای واضح و آشکار که کاملا در تناقض و در تضاد با یکدیگر هستند.

این دروغگوئی های از فرزندان ابن سبا و اسماعیل صفوی برمی آید که باقر مجلسی به نقل از جعفر صادق می گوید تا می توانید به مخالفانتان تهمت زنید و دروغ گوئید و بهتان زنید و دشنام دهید و لعن کنید.

دروغ و مکر و فریب مذهب این دین فروشان صفوی است و واقعا انسان را خنده می گیرد وقتی حرفهای متضاد دیکته شده به عبدالحمید ریگی را می شنود و یقین می کند که رژیم ولایت فقیه و امام زمان خیلی زبون و خوار و بیچاره است که برای بقای خود به چنین مسخره بازی هائی متوسل می شود.

هیچ نظری موجود نیست: