۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

انقلاب دزدی!


د. دلیری ـ مشهد
بازی “گرگم و گله می‌برم …. چوپونم و نمی‌گذارم” این روزها در ایران داغ داغ است.
گروهک تکفیری حجتیها توانسته پشت سر رهبر پناه گیرد و خود را بعنوان صاحبان اصلی انقلاب و حامیان امام معرفی کند.
به جناح مخالف تهمت ضد نظام بودن و در پی احداث انقلابی مخملی بودن بزند وبا کمک همه رسانه‌های گروهی و امکانات کامل امنیتی با چوب و چماق خود را داروغه انقلاب ناب خمینی معرفی نموده.
جناح مخالف را بعنوان راهزنان انقلاب و کسانی که در پی کودتایی خاموش برای سقوط نظام هستند معرفی می‌کند. وبا خواندن “امام زمان” واینکه ما نوکرانتیم و این کشورت است و خودت سکوی آنرا بدست داری احساسات مردم نادان را برانگیخته ساخته بخود رسمیت می‌بخشد.
جناح دیگر که نه رسانه‌ای در دست دارد و نه چوب و چماقی و نه سازمانی نظامی و نه حتی رهبری که بتوان در ازمات پشتش پناه برد، خو را به ملت چسبانده و با شعارهای زیبا و زبانی نرم و آرام در تلاش است به ملت برساند که رهبر گول خورده، اسیر دام گروهک تکفیری حجتیها قرار گرفته و آنها در پی دزدیدن انقلاب ناب امام خمینی و ضایع ساختن آرمانهای آن و خیانت به خون شهیدان میهن هستند.
و با نعره های “الله اکبر” خود در تلاشند مصداقیت خود را بنمایش بگذارند…بسیار جالب است بدانی در این کشور همه چیز را می توان دزدید.
از چاه نفت گرفته تا چاه جمکران.. و از قصر طاغوت گرفته تا قبر امام.. و از عتیقه‌های موزه‌ها گرفته تا آرمانهای انقلاب..وجالبتر این است که بدانی اولین کسی که کودتای خاموش “انقلاب دزدی” را در ایران کشف نمود.
شهید راستین این انقلاب رهبر سیاسی اهل سنت ایران استاد احمد مفتی زاده بود!احمد مفتی زاده که رهبریت سیاسی اهل سنت را در دوران انقلاب بر عهده داشت.
در راستای سرنگونی نظام پوسیده و ضد انسانی شاه ایران با شخصیتهای به ظاهر آزاد منش و فهمیده و مخلص که حرکت مردمی را رهبریت می کردند همگام شد.
و ملت ایران اعم از شیعه وسنی چرخ نگون بخت طاغوت را واژگون ساختند تا کشوری بر معیارهای والای اسلامی بنا سازند.ولی شباهنگام رهزنانی که بسیاری از آنان امروز بعنوان چهره‌های شناخته شده و ارکان اساسی انقلاب معرفی می‌شوند از راه رسیده بهشتیها را سر به نیست، منتظریها را گوشه‌نشین ساخته انقلاب را با کمال وقاحت دزدیدند. و کسی هم جرأت نکرد بگوید: بالای چشمتان ابرو!…استاد مفتی زاده با دیدن این راهزنان داد برآورد که: هوار … هوار.. همه بیدار… آهای مردم بگیرید که انقلاب را دزدیدند..
مردم ساده لو بجای اینکه با مفتی زاده همگام شوند و انقلاب را نجات دهند، به او خندیدند و مسخره اش کردند و گفتند: آیا انقلاب هم دزدیده می‌شود؟!
مفتی زاده تا داروغه بیدار است هیچ غم مخور…خدا رحمتش کند.. روحش شاد بادا… عجب عاقل و دانا بود و ما نمی‌دانستیم…اگر مفتی زاده امروز می‌بود و چهره‌ی واقعی دزدان انقلاب را بر ملا می‌کرد گمانم دیگر مردم بدو نمی‌خندیدند. و در می‌یافتند که چوپان گله خود گرگ آن است…و شایسته است که انقلاب دزدان دیروزی به خود بگویند: خودم کردم که لعنت بر خودم باد…

هیچ نظری موجود نیست: