۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

اعتراضات امشب نسبت به شبهای گذشته شدت بیشتری داشت


فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
اعتراضات امشب تبدیل به فراخوانی برای حضور گسترده در گرامیداشت 18 تیر
بنابه گزارشات رسیده از تهران، مردم در آستانۀ سالگرد 18 تیر، سرکوب خونین دانشجویان و مردم بر بامهای منازل خود حاضر شدند و صدای اعتراض خود را علیه استبداد حاکم سر دادند.

مردم تهران و بخصوص جوانان هماندد شبهای گذاشته از ساعت 22:00 بر بام منازل خود حاضر شدند و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند. اعتراضات امشب مردم نسبت به شبهای گذشته شدت بیشتری داشت.

تعداد بیشتری بر بامهای خود حاضر شده بودند تا با فریادهای گسترده خود یاد سرکوب خونین دانشجویان و مردم ایران در 18 تیر 1378 را گرامی بدارند.جوانان علاوه بر سر دادن بانگ الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور به همدیگر وعدۀ حضور گسترده در گرامیداشت 18 تیر در مناطق مرکزی شهر تهران که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود را میدادند.

اعتراضات امشب تبدیل شده بود به اطلاع رسانی و تشویق همدیگر برای حضور گسترده در گرامیداشت روز 18 تیر . اعتراضات شبانۀ مردم تهران تا ساعت 22:30 ادامه داشت.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یکبار دیگر سرکوب خونین 18 تیر را محکوم می کند ویاد و خاطرۀ جانباختگان آن را گرامی میدارد. برگزاری مراسم گرامیداشت این روز ملی از حقوق اولیۀ مردم ایران می باشد .
17 تیر 1388 برابر با 8 ژولای 2009

هیچ نظری موجود نیست: