۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

کودتا در ايران! خامنه ای: شکست احمدی نژاد شکست من است /محاصره ستاد انتخاباتی کروبی!


به گزارش آژانس خبری تفتان همانگونه که پیشبینی می شد خامنه ای جز احمدی نژاد جانی کسی دیگر را نمی خواهد و به رغم پيروزی مطلق ميرحسين موسوی، فرايند کودتای سياسی در ايران تکميل شد.

آيت الله علی خامنه ای رهبر ايران که در تمام چهار سال گذشته بيشترين حمايت را از احمدی نژاد و دولتش به عمل آورده در يک گفت و گو با هاشمی رفسنجانی گفت: شکست احمدی نژاد، شکست من است. بنابراين به هر نحو ممکن بايد احمدی نژاد برگزيده شود. بر اساس همين دستورالعمل از ۲۴ ساعت گذشته بسياری از کانال های ارتباطی مردم با ستادهای کانديداها قطع شده، ارسال پيامک تلفنی از بين رفته و حرکات گسترده نظامی و امنيتی شديدی در اطراف وزارت کشور و مجموعه نهاد رهبری و رياست جمهوری تشديد شد.

ميرحسين موسوی در مصاحبه مطبوعاتی ساعت ۱۲ شب خود برای نخستين بار و به طور علنی اين رفتار حاکميت را به چالش کشيده است و همچنان خود را رئيس جمهور ايران می داند و گفته که در صحنه باقی خواهد ماند. او از حجم گسترده تقلب و بی توجهی به افکار عمومی و شعور مردم خبر داد.
از اين رو به نظر می رسد شرايط دشواری روبروی مردم ايران قرار گرفته است. از سوی ديگر به سپاه دستور آماده باش کامل داده شده و بر اساس برنامه از پيش تعيين شده شروع به شمارش آرا و ابلاغ آن به نفع احمدی نژاد کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: