۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

کودتای خامنه‌ای و سپاه علیه مردم


در انتخابات ریاست جمهوری در ایران، شق بدبینانه‌ی پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد. هسته‌ی اصلی قدرت در ایران اجازه نداد رای مردم تعیین‌کننده‌ در گزینه‌های موجود برای ریاست قوه مجریه باشد.

خامنه‌ای و حزب پادگانی که تصور استقبالی گسترده از نامزد اصلاح‌طلبان و شکست مفتضحانه‌ی نامزد دزد و دروغگوی خود را نداشتند، چاره‌ی کار را در تغییر آرای مردم دیدند.اینکه چه بلایی سر آرای مردم آوردند، بحث فنی قضایا است. می‌توان از مواردی مثل بازی با کد انتخاباتی نامزدها، جلوگیری از رای‌دادن مردم در حوزه‌ها به بهانه‌ی پایان یافتن تعرفه‌ها و یا صاف و ساده خواندن آرای موسوی به نام احمدی‌نژاد و دهها حقه و شگرد دیگر که بعدها همه رو خواهد شد، صحبت کرد. لیکن تردیدی در دستکاری آشکار در آرای مردم وجود ندارد.

همه‌ی عالم هفته‌ها بود که شاهد تحولات ایران بودند و همگان می‌دانستند نامزد دروغ‌گو و حقه‌باز حزب پادگانی و ولی فقیه در چه موقعتیی است و دیگر نامزدها از چه مقبولیتی در میان مردم برخوردارند. وقتی نمایندگان نامزدها از حضور در وزارت کشور در روند تجمیع آرا منع شدند، بسیاری متوجه بوی توطئه‌ شدند.

لیکن اصلاح‌طلبان خوش‌خیال گویا حساب چنین کودتایی را نمی‌کردند و شد آنچه نباید بشود.اکنون مردم ایران با کودتای آشکار حاکمان دروغگو و منفور در برابر خواست و اراده‌ی خود روبروست.

انتخاب مردم جزیی از نظام و از مسئولان و مقام‌های سابق نظام بود. اما علی خامنه‌ای به خاطر جاه‌طلبی‌اش و حزب پادگانی برای اینکه دستش همچنان در غارت بیت‌المال باز باشد، به جای پذیرش آرای او، او را بازداشت کرده‌اند. از تهران خبر می‌رسد که موسوی را به هنگام رفتن به طرف اقامت‌گاه خامنه‌ای بازداشت شده است.

گویا او به وزارت اطلاعات منتقل شده است و زیر فشار قرار دارد تا کاری خلاف میل خامنه‌ای و حزب پادگانی‌اش انجام ندهد.مسئولیت عواقب چنین کودتایی علیه خواست مردم و هر بلایی که بر سر کشور بیاید با آقای علی خامنه‌ای و دستگاه سلطانی اوستمیرحسین موسوی همان دست آموز خميني است كه دستش در خون هزاران آزادي خواه بوده اگر هم حالا بعد از سال ها بازسر وكلش پيدا شده ١علت بيشتر ندارد بوي كباب به مشامش خورده ولي ظاهرا يادش رفته امامش را داغ ميكند در رابطه با (برگزاری جشن پیروزی )بايد گفت برگزاری جشن پیروزی مردم ايران روزي است كه شما جانيان قديم و جديد به جرم جايت عليه بشريت به مجازات برسيدارتجاع درحال نابوديست وهرلحظه امكان سرنگوني رژيم در راه ست.

اين بيانه هم چيزي جز آب ريختن به شعله هاي آتش خشممردم ازاين رژيم نميباشد. مردم گول باندهاي متخاصم را نخوريد وهمچنان به شورش برعليه رژيم ادامه دهيد. به خانه ها نرويد كه ارتجاع درحال اضمحال ست. نيروي نظامي درحال دودستگي ست وآنهاهم در پروسه ي شقه شدن هستند. وامكان سركوبي بوسيله اين نيرو بسيار پايئن ست. درتجمعات درصورت حمله بسيجپان;از آنان نترسيده و تنبيه شان كنيدكه قطعانيروي انتظامي دخالتي نخواهندكرد واحتمالا ازشما دفاع خواهندكرد.

گذشته ازآن رژيم جرات سركوبي را در بحبوبه خشم مردم ازخودرانخواهندكرد. پس موقعيت را غنيمت شمرده وبه بهانه تقلب در انتخابات به شورش ودرنتيجه خيزش عمومي خودكمك كنيم تا شاهد پيروزي و آزادي از رژيم جنايتكارآخوندي باشيم. ايران امروز

هیچ نظری موجود نیست: