۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت ،وفات پدر محترم رهبر جنبش



بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
بدینوسیله روابط عمومی جنبش مقاومت ارتحال پدر محترم رهبر جنبش مقاومت حاج آزاد ریگی را محضر رهبری جنبش و خانواده محترم و ملت بلوچ واهلسنت تسلیت گفته و از درگاه الله برای مرحوم مغفرت و رحمت و جنت فردوس طلب می نماید.
مرحوم انسانی مومن و موحد و مجاهد بود که زندگی و فرزندانش را وقف جهاد و مبارزه نموده و در حالی که عمری از وی گذشته بود دیار هجرت را بر دیار ذلت ترجیح داد و همراه با فرزندانش راه کوهها و سختیهای راه جهاد را پذیرفت و با عزمی راسخ و مستحکم مانندی کوهی استوار در برابر طوفان مشکلات و سختیها ایستادگی نموده و با قلبی مملو از ایمان و اخلاص و با ذکر نام الله با جهان فانی وداع و راهی دیار همیشگی و جاودان شد.
مرحوم دارای چنان ایمان و غیرتی بود که خود فرزندانش را به میدان می فرستاد و هنگام وداع می گفت فرزندانم جرات داشته باشید و ترس و بزدلی به خود راه ندهید و با ایمانی کامل در برابر دشمن قرار گیرید و شاید وی اولین پدری در تاریخ عصر ما باشد که خود فرزندش را برای عملیات استشهادی تربیت نمود و تا روز عملیات استشهادی شهید عبدالغفور ریگی برای موفق شدن وی در عملیات دعاء می نمود.
وی هر زمان که با مجاهدان خداحافظی می کرد تا زمان بازگشت به دعا و گریه و زاری می نشست و ملتمسانه برای پیروزی مبارزان دعاء می کرد و حتی در آخرین روزهای زندگی فقط دعایش پیروزی و کامیابی مبارزان و شکست و رسوائی دشمنان و متجاوزان بود.
باری دیگر روابط عمومی جنبش وفات حاج آزاد ریگی را که در حقیقت پدری برای همه بود محضر رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ و خانواده محترم و ملت بلوچ و اهلسنت تسلیت گفته و از الله تعالی برای مرحوم درجات بلند و برای بازماندگان صبر می طلبد.
روابط عمومی جنبش مقاومت جندالله

۴ نظر:

www.oqabb.blogspot.com گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم بنده هم تسليت حرض مى كنم و انشاءالله كه خداوند به خانواده ونزديكانش صبر عطا فرمايد پدرى بود براى همه ما و از درگاه الله برای مرحوم مغفرت و رحمت و جنت فردوس طلب می نماید.
سعيد

ناشناس گفت...

تسليت به خانواده ريگي از طرف ايل ناروئی







Naroui

ناشناس گفت...

بهر حال اين مصيبت را به خانواده رهبر گرامی تسلیت میگویم واز خداوند مخواهم جایش در جنات برین وخلد باشد وبرای اهل ان مغفور صبر عنایت بفرما وحقیر را در غم خودتان شریک بدان .

ناشناس گفت...

mardi bood tarikh saz ke hamisheh beyaad khahand maand. rouhash shad. GH