۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

خیابان ملاصدارای شیراز به تصرف مردم درآمد


اعتراض و درگیری دانشجویان در دانشگاه شیرازجمهوریت : دانشجویان دانشگاه شیراز در اعتراض به نتیجه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت چهار امروز در دانشگاه شیراز دست به اعتراض زدند.

به گزارش جمهوریت، دانشجویان دانشگاه شیرازهمگام با مردم تهران در اعتراض به آنچه آنها تخلف در شمارش آرای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می نامند، دست به اعتراض زدند.

دانشجویان از حوالی ساعت ٥ بعد از ظهر پشت درهای کوی دانشگاه شیراز جمع شدند. پس از آن نیروهای یگان ویژه پلیس در میدان ارم مقابل دانشگاه موضع گرفت. در این زمان دانشجویان با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" و "موسوی موسوی رای منو پس بگیر" به اعتراض نسبت به وضعیت انتخابات پرداختند.

حوالی ساعت ٧ بعد از ظهر پنج اتوبوس حامل نیروهای لباس شخصی به دانشگاه شیراز آمدند و به فحاشی نسبت به دانشجویان پرداختند.در این لحظه مردم نیز به دانشجویان پیوستند و شعار "موسوی موسوی رای منو پس بگیر" سر دادند.

دانشجویان از کوی خارج شدند و همگام با مردم شیراز به سمت میدان نمازی و خیابان ملاصدرا راه افتادند. گزارش ها حاکی از آنست که خیابان ملاصدارای شیراز هم اکنون در دست معترضان افتاده و تاکنون پنج موتورسیکلت متعلق به نیروهای لباس شخصی توسط معترضان به آتش کشیده شده است.

هیچ نظری موجود نیست: