۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

دستگیری شماری از معترضان در لرستان




خبرگزاری حکومتی مهر: رئیس کل دادگستری استان لرستان از دستگیری تعدادی از اغتشاش گران و عوامل ناآرامی های اخیر در لرستان خبر داد. ذبیح الله خدائیان صبح جمعه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی لرستان اظهار داشت: برخی از افرادی که در روزهای اخیر تلاش می کردند در خرم آباد و بروجرد اغتشاش ایجاد کنند با حضور ماموران پر تلاش اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی دستگیر شده اند.


وی با بیان اینکه این افراد برای شناسایی عوامل اصلی تحت بازجویی قرار دارند، عنوان کرد: همچنین پرونده های دستگیرشدگان در دست بررسی است. خدائیان با تاکید بر اینکه با کسانی که نقش محرک را در اغتشاشات اخیر داشته اند برخورد خواهد شد، یادآور شد: در صورتی که اثبات شود که برخی مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداها محرک و تحریک کننده بوده اند و دلایل محکمه پسندی در این زمینه وجود داشته باشد به طور قطع با آنها برخورد می شود.


وی خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاههای امنیتی در حال شناسایی محرکان اصلی اغتشاشات لرستان هستند. رئیس کل دادگستری استان لرستان همچنین در مورد برخی سنگ پرانی ها به ماموران نیروی انتظامی در جریان ناآرامی های اخیر خاطر نشان کرد: کلیه کسانی که در اغتشاشات با ماموران درگیر شده اند دستگیر و با آنها برخورد شده است.

هیچ نظری موجود نیست: