۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

ابعاد حمله به منزل نمایندگان مجلس فاش شد


دوشنبه شب عده ای از اغتشاشگران به مجتمع مسکونی نمایندگان مجلس واقع در سعادت آباد حمله و بخشی از لابی این ساختمانها را تخریب کرده و شیشه های آن را شکستند. اگرچه در وهله اول به نظر می رسید که این اقدام برنامه ریزی شده بوده است اما یکی از نمایندگان مجلس به "خبر" گفت: فرزندان برخی از نمایندگان در جریان راه پیمایی های اخیر و تجمعات خیابانی مشغول شعار دادن بوده اند که برخی عناصر لباس شخصی به طرف آنها حمله ور می شوند.
برخی از فرزندان نمایندگان مجلس در فرار از دست مهاجمان به سمت خانه خود باز می گردند. به این ترتیب مهاجمان بی آنکه بدانند که این مجتمع مسکونی مربوط به نمایندگان مجلس است، به دنبال آنها وارد مجتمع مسکونی می شوند. در این مجتمع مسکونی دوربین های مدار بسته ای نصب شده است که تمامی مراحل هجوم لباس شخصی ها و اغتشاشگران به مجتمع مسکونی نمایندگان را از ابعاد مختلف فیلم برداری کرده و چهره تمامی آنها را نشان می دهد. این فیلم ها در اختیار واحد حراست این ساختمان ها و مجلس قرار داده شده است تا نسبت به شناسایی این اغتشاش گران اقدام کنند.
به گفته محمدرضا تابش که در این مجتمع زندگی می کند، ماهیت این افراد شناسایی شده و در حال رسیدگی به آن هستند. گفتنی است در این مجتمع مسکونی که شامل سه آپارتمان هفت طبقه دو واحدی است، بسیاری از نمایندگان دوره گذشته مجلس نیز سکونت دارند. نمایندگانی همچون مرتضی تمدن که اکنون استاندار تهران است و محمد عباسی و عبدالرضا مصری که اکنون وزرای دولت نهم هستند. در خیابان نزدیک به این مجتمع نیز خودروهای بسیاری پارک شده بود که به گفته شاهدان عینی تخریب شده اند.

هیچ نظری موجود نیست: