۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

جلاد ابراهیم نکونام قاتل هزاران جوان بلوچ : اگر من بودم، موسوی را محاکمه می کردم


محمد ابراهيم نكونام نايب رئيس كميسيون اصل نود مجلس و معاون سابق دادستان كل كشور که از او با عنوان معاون صادق لاریجانی رییس آتی قوه قضاییه یاد می شود گفت: اگر بنده در دستگاه قضايي مسئوليت داشتم همه كساني كه در بروز ناامني و اغتشاش دخالت داشته‌اند از جمله خود آقاي موسوي را محاكمه مي‌كردم.
وي به فارس گفت: كشور قانون دارد و هيچ احدي نمي‌تواند مردم را به قانون شكني فرا خواند و يا با تحريك افكار عمومي در سطح جامعه هرج و مرج ايجاد كند.
نماينده گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: انتخابات رياست جمهوري دهم روال طبيعي و قانوني خود را گذرانده ولي آنها كه شكست خورده‌اند نمي‌خواهند واقعيت را بپذيرند و آشوب و بلوا درست كردند.
نكونام كه پيش از اين مشاور رئيس قوه قضائيه بود در پايان خاطرنشان كرد: بر اساس قانون بايد با محركين آشوب‌هاي اخير در هر سمتي كه قرار دارند و با هر سابقه‌اي كه برخوردارند و با عوامل فرمانبر آنها بايد قاطعانه و بدون اغماض برخورد شود.

انتخاب

تفتان:نکونام قاتل هزاران جوان بلوچ است که طی یک سال به حکم وی در بلوچستان اعدام شدند و باید روزی تقاص جنایاتش را بدهد و محاکمه شود و به سزای جنایات وحشیانه خود برسد

هیچ نظری موجود نیست: