۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

اقدام غیرانسانی و ضد اخلاقی صداوسیما علیه هواداران میرحسین


در حالی که شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تا کنون چندین بار (به دروغ) از قول میرحسین موسوی اعلام کرده است که هواداران ایشان به تجمع میدان ولیعصر بپیوندند؛ گزارش‌های آینده از میدان ولیعصر حاکی از دستگیری هواداران موسوی و برخورد با آنان است.این در حالی است که از ابتدا برخی هواداران میرحسین امروز در پی راهپیمایی مسالمت‌آمیزی در میدان ولیعصر بودند که البته فاقد مجوز و غیر قانونی بود.

اما چند رسانه دولتی و سپس صداوسیما از "مردمی که با اغتشاشات اخیر مخالفند" خواستند در همین زمان در میدان ولیعصر تجمع کنند که این اقدام به لغو برنامه هواداران موسوی انجامید.
این در حالی است که قلم سایت مهندس میر حسین موسوی نوشت، وی امروز سه شنبه برنامه ای برای سخنرانی و قصد حضور در هیچ اجتماعی را ندارد. امروز شایعاتی مبنی بر حضور مهندس موسوی در برخی اجتماعات منتشر شده بود. ظهر امروز نیز ستاد میرحسین موسوی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که موسوی در راهپیمایی خیابان ولیعصر حضور نخواهد داشت.

با این وجود مشخص نیست این اقدام متضاد صدا و سیما و نیروی انتظامی که قطعا به کاهش اعتماد به این دو نهاد ملی منجر می‌شود بر چه مبناست.

entekhab

هیچ نظری موجود نیست: