۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

بچه اي كه در شكم مادرش تير خورده!


زن آبستنی امروز در تهران کشته شد ؛بچه اي كه در شكم مادرش تير خورده است و مشاور خامنه ای جنایتکار پرسنل بیمارستانی را تهدید کرد که این خبر منتشر نشود . این عکس را در سطح وسیح پخش کنید تا خامنه ای جنایتکار فاشیست بداند این مزدوران او هستند که آشوبگرند .
این اخبار را به هر نحو که می توانید منعکس کنید:

1- اکثر مجروحانی که در حادثه کوی دانشگاه وضعیت بدی داشتندً از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بودند.

2- تقریباً تمامی کشته شدگان حوادث اخیر از ناحیه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. این امر حاکی از آن است که شلیک کنندگان به سوی دانشجویان و مردم یا لباس شخصی های مسلح بوده اند زیرا نیروی انتظامی آموزش دیده در برخورد با تظاهرات دستور به شلیک تیر هوایی یا در شرایط حاد دستور به هدف گرفتن پایین تنه تظاهر کنندگان را دارد و یا اگر نیروی انتظامی بوده اند دستور کشتار تظاهر کنندگان را داشته اند.

3- پزشکان بیمارستان رسول اکرم با مشاهده مقتولین به اعتراض دست از کار کشیده و با صدور بیانیه ای افشا کرده اند که مقتولین حوادث اخیر که همگی از ناحیه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

4- به پزشکان بیمارستان رسول اکرم دستور داده شده است که علت مرگ مقتولین حوادث اخیر را مرگ بیمار در زیر عمل جراحی بنویسند.

5- دکتر ولایتی کلیه رؤسای دانشگاه های پزشکی را در جلسه ای دعوت کرده و طی تحلیلی به ایشان گفته است. نظام از آغاز تا کنون مراحل حساسی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مرحله حذف شریعتمداری، ما جرای بنی صدر،ماجرای آیت الله منتظری، 18 تیر و اکنون تصمیم دارد که این مرحله را با قاطعیت پشت سربگذارد.

وی سپس رؤسای دانشگاه های پزشکی حاضر در جلسه را تهدید کرده است که اگر با تحصن و یا اعتصاب های احتمالی استادان و پزشکان در بیمارستان ها و دانشکده های تحت مدیریت خود قاطعانه عمل نکنند با آنها برخورد خواهد شد.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

tof be har chi akhonde tof be khomeyni ke sar dasteye in bi sharfast to be ahmaghinejad biyad tof be har chi akhonde avazi in bi sharfa zamane shah kosgesh bodan to abaye khamenei tof be amamash tof be daste cholaghesh lanat be har chi akhonde

ناشناس گفت...

واقعا شرم اور است این آخوند جماعت بویی از انسانیت نبردند.

Unknown گفت...

we will tare mollas from lim to lim so you can tast the physical agony in defeat that includes your families and relatives , associates , friends.
payande IRAN.

ناشناس گفت...

خامنهای در سخنرانی اخيرش که در اين لينک امده تحت عنوان: فحش دادن خامنه ای به کروبی

http://www.youtube.com/watch?v=hReafFXvrjk&feature=PlayList&p=9B95715725DC84DC&playnext=1&playnext_from=PL&index=33

کروبی را مادر جنده خطاب می کند و بعد می گويد: اين اتخابات مهم است. بترسيد از خدا...

اين خامنه ای و بسيجی ها از زنا زاده هم بد ترند. اينها از يزيد هم بدترند. انقدر بی ناموس هستند که مردم انها را رد صلاحيت کرده اند اما صحنه را ترک نمی کنند. اينها به خواهر و مادر هم رحم نمی کنند به ناموس مادر وخواهر خودشان هم تجاوز می کنند. ندا را کشتند و هزاران انسان بی کناه مثل ندا را. بعد در تلويزيون خامنه ای کفتار می گويد: هيچ دانش جويی کشته نشده تنها يک بسيجی کشته شده.

مردم اگر خاموش بنشينيد گناه است.گيرم که يک ميليون را بکشند شصت ميليون که از اسارت ازاد می شند

ناشناس گفت...

بد بودن ربطی به آخوند بودن یا نبودن ندارد خیلی ها را من میشناسم که آخوند نیستند ولی دست هیتلر را از پشت بسته اند باید سعی کرد انسان بود در هر لباسی حتی کسوت روحانی .
بقول حضرت مولانا:انسانم آرزوست.