۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

تظاهرات آرام اروميه به خاك و خون كشيده شد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

لحظه به لحظه از درگیری های تهران


این خبر موثقه : جمعیت زیادی داره از سمت ونک به سمت ولیعصر میاد. بچه هایی که اون جا هستند این رو تأیید کردند.
تقریبن هیچ کس دیگه تو ونک نمونده! درصد زیادی به سمت ولی عصر در حال حرکت هستند و باقی دستگیر شده و در اتوبوس های نیروی انتظامی بسر می برند. بنا به گفته های دوستان حاضر، نیروهای امنیتی وحشیانه به سمت مردم هجوم برده و حتی کسانی را که به خانه ها فرار می کنند تا داخل تعقیب کرده و دستگیر می کنند.
گویا دانشگاه تهران هم الان دارن بچه های شروع به تجمع می کنند. میدان انقلاب هم مردم جمع شده اند.
خبر موثق نقل شده از شاهدان عینی: موتورسوارهای نیروی انتظامی که کاملن مجهزند، به سمت پایین خیابان و به سوی میدان ولی عصر در حرکتند. در مسیر تمام کسانی را که در مقابل پارک ساعی تجمع کرده بودند، مضروب ساخته و پراکنده کردند. همچنین با کسانی که سعی در انتقال اخبار با استفاده از تلفن های همراه خود را دارند، برخورد می شود.
خبر فوری: به گفته چند تن از ناظران عینی یک نفر در خیابان فاطمی در اثر اصابت گلوله کشته شده است.
در مقابل بیمارستان 503 تهران، مردم با نیروهای گارد ویژه درگیری شدیدی پیدا کرده و یک موتور نیروهای امنیتی را آتش زده اند. همچنین گفته می شود که در برابر استفاده از گاز اشک آور توسط نیروهای امنیتی، مردم اقدام به روشن کردن آتش کرده اند که باعث ترافیک سنگینی شده است.
ردم را در فاطمی و زرتشت کتک می زنند؛ گاز اشک آور می زنند؛ مردم سنگ و چوب پرتاب می کنند؛ بسیجی ها در حال اضافه شدن به نیروهای امنیتی هستند؛ مردم کوتاه نمی آین.
قاطع شهید بهشتی و میرزای شیرازی - شعار: "مرگ بر دیکتاتور" - مردم به طور وسیعی شروع به سنگ پراکنی به سمت نیروهای امنیتی کرده اند.
طبق گفته ی بعضی دوستان یک نفر در میدان ونک کشته شد.
دانشجویان دانشگاه تهران با پیوستن به مردم حاضر در خیابان انقلاب، به سمت ولی عصر در حرکتند.
در مقابل تخت طاووس مردم در مقابله با نیروهای امنیتی و به دلیل استفاده از گاز اشک آور، آتش وسیعی روشن کرده اند. همچنین با سردادن یکسر شعار "مرگ بر دیکتاتور" و سنگ پراکنی به سمت نیروهای امنیتی به مقابله می پردازند. با افزایش درگیری ها و همچنین اعزام نیروهای جدید به منطقه، سعی در پراکنده کردن مردم دارند. اما مردم با حرکت در خیابان ها سعی می کنند که از پراکندگی خود جلوگیری کنند.

ناشناس گفت...

http://haji-mahdi.blogfa.com

عکس

ناشناس گفت...

http://roozgaronline.blogspot.com/2009/06/blog-post_16.html