۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

بیانیه حزب همبستگی دمکراتیک اهواز


حوادث اخیر زاهدان و انفجار در مسجد علی ابن ابیطالب، چهره کریح و دروغ پرداز، و در عین حال ضد ملل غیر حاکم؛؛ رژیم ایران را برملا کرد.

این درگیری ها که به کشته و زخمی شدن بیش از 111 نفر انجامید، نقشه ملا ها را برای جنگ مذهبی و ضد ملیت های بلوچ، عرب اهوازی ، کورد، ترک اذری، ترکمن، را عیان کرد، اعدام 3 جوان بلوچ بیگناه که هفته ها قبل از این درگیری ها بازداشت شده بودند، گویای خونخواری و عمیقا ارتجاعی رژیمی را نشان می دهد، که غیر از تسلط و ماندن در قدرت به هر وسیله ممکن، به چیز دیگری فکر نمی کند.

اقلیم بلوچستان که از فقیرترین مناطق ایران است، بر اثر سیاست های ضد بشری و دشمنانه حاکمیت ایران و به مانند اقلیم های غیر حاکم دیگر، صحنه برخوردهای نژادی و مذهبی بین تمامیت خواهان کج اندیش نظام امنیتی- نظامی تهران از یک طرف و مردم مفلوک زده بلوچ از طرف دیگر بود.

بی شک یکی از گستاخی های حکام ایران در بلوچستان که ناشی از نبود جامعه مدنی است، که خود زائیده سیاست های ضد ملی رژیم تهران میباشد،، صحنه را برای عوامل لباس شخصی رژیم مهیا کرد، تا به بهانه مرگ هم قطارانشان، و با کمک و هدایت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به مردم و جوانان بی دفاع بلوچ حمله ور شوند، حاصل این یورش و تعدی تا کنون بیش از 17 کشته و 410 بازداشتی است، که احتمال اعدام تعدادی از انان و باز هم به بهانه امنیت ملی و محارب زیاد میرود.

علی خامنه ایی سر کرده نظام و همراه با یارانش فرمانده هان سپاه در بیانیه ایی، توحین به اعتقادات مذهبی مردم بلوچ را شدت بخشیدن و غیر مستقیم، اوباش لباس شخصی را تشویق به حمله ور شدن به جوانا ن در خیابان ها کردند.

استاندار بلوچستان پاسدار علی محمد ازاد، بلافاصله بعد از پیام خامنه ایی توده زحمتکش بلوچ را اوباش و محارب خواند، و از طرفداران نظام خواست که کنترل شهر را با همکاری سپاه و نیروی انتظامی بدست گیرند،، در حال حاضر شهر زاهدان و کلیه شهرک ها و روستا های اطراف ان حکومت نظامی برقرار گردیده و حمله و اتش زدن و تخریب خانه ها و به همراه ان دستگیری های دسته جمعی اغاز شده است، انچه در این لحظه در بلوچستان میگذرد، اینه ایی است از وقایع وضع شده در دیگر اقلیم های ملل محکوم است،، و رژیم میخواهد این رسالت را بدهد، که هر نوع خواست و طلبی از جانب ملیت ها، به شکل قهرامیز سرکوب خواهد شد.

اما حاکمان ایران از قامت و تصمیم ملل تحت ظلم ایران ، که همانا ایستادگی و گرفتن حق است، غافل هستند،، غافل از اراده و

تصمیم قطعی مردم ایران برای خلاص شدن از قید و بند های مستبدانه انان،،این حق غیر قابل بازگشت است .

حزب همبستگی دمکراتیک اهواز مسئولیت کلیه وقایع و حوادث اخیر شهر زاهدان را به گردن حاکمان ایران میداند، و ان را نتیجه سیاست های به غایت ضد بشری ، ضد نژادی و ارتجاعی رژیم ایران قرار میدهد، و از جامعه بین المللی میخواهد که ایران را به خاطر مصیبت های وارده بر مردم ایران و بخصوص بلوچستان مورد محکومیت قرار دهد.

دفتر سیاسی حزب همبستگی دمکراتیک اهواز

4 ژوئن 2009

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بنام پناه بی پناهان..
خامنه ای نامرد
عامل هررنج ودرد/
سید علی جعلی
استادشیره مالی/
خامنه ای شر خر
دشمن حضرت عمر/)رض(
علی گدا دیکتاتور
رهبر شر و ترور/
خامنه ای ستمکار
شارلاتان وریاکار/
رهبر مصلحت باز
دغلکار وحقه باز/
خامنه ای چاخان
رییس حزب شیطان/
قاتل مومنین باایمان
حتی شرم نکرد ازقران/
ای رهبر خودخوانده
ازرده ایم ازرده/
اهای خامنه ای کذاب
خسته شدیم از بیداد/
اهای بسیجی های عتیقه
رهبربازنتهاتون میکنه صیغه/
اهای ایت الله
پدرتو درمیاره جندالله//
امروز به سایتهای شیعه سرزدم تمام مطالبشون توهین وفحش به خلفای راشدین و ام المومنین بود
ولی من توهین نکردم فقط واقعیتو گفتم
از خدا امیدوارم علی شیره ای از خماری هلاک بشه مرتیکه چلاغ
درود بر رهبر عزیزم امیرعبدالمالک بلوچ

خبرگزاري ايسنا اهلسنت گفت...

خبرگزاری ایسنا اهلسنت فیلتر شد





خبرگزاری ایسنا اهلسنت پس از انتشار خبرهای رسوائی رژیم در زاهدان توسط وزارت اطلاعات رژیم فیلتر شد.

خبرگزاری ایسنا اهلسنت در آدرس www.issna.orq.ir به فعالیت خود ادامه میدهد.