۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

طرح های رژیم مکار صفوی برای نابودی اهل سنت

بسم الله الرحمن الرحیم
از دیر باز خشم وتنفراز اهل سنت چشم ودل حکومت را کور کرده وطرح چندین ساله شان نقش برآب شده و بی نتیجه مانده لذا از روش های مختلفی وبرنامه های جدیدی برای نابودی مسلمین و رسیدن به اهداف شومشان بدست گرفتند روزی با ساز وحدت ؛روزی از در دوستی ؛روزی با دشمنی ؛روزی ما را به اعتیاد می کشند ؛روزی می گویند شما معتادید ؛روزی به ما سلاح می دهند ؛روزی می گویند شما اشرارید.
اکنون طرح های جامع تری بدست گرفته اند که چند تایی عبارتند از:
1. گسترش مدارس تشیع (رستگاران؛شاهد؛باقرالعلوم؛ودانشگاه) وحوزه های علمیه
2. نپذیرفتن دآنش آموزان اهل سنت در یکی از مدارس فوق 3/ در هر محله افتتاح بسیج محله پخش کتابهای بر علیه اهلسنت و ترویج مذهب تشیع
4. در کنار مساجد اهلسنت درست کردن حسینیه در حال حاضر نمونه هایی هستند ( مسجد امام بخاری در منطقه 5؛ حسینیه .در مرادقلی مسجد اقصی ؛ابراهیم خلیل . اخر مصدق مسجد حسنین ؛حسینیه ای است چند سال پیش خیابانی در زاهدان بود و همین روش در دیگر شهرهای استان خاش؛ایرانشهر ؛سراوان ؛نیکشهر چابهار وکنارک)
5. ازدواج با دختران اهلسنت وهمچنین به پسران زن تشیع دادن تا آن عقیده راسخ از دلشان بیرون شود وهردوجذب مذهب تشیع گردند. 6. فریفتن تحصیل کرده ها با دادن پست وارتقا درجه در صورتی از مذهب خود باز گردند.
7. اختلاف بین سرداران وعلما وهمچنین بین عوام الناس تا نسبت به همدیگر بدبین شوند.
8/ در مناطق جدید مسکونی اجازه ساخت مسجد(برای اهل سنت) را ندادن در حالی که برای ساخت و ساز حسینیه مانعی نیست.
9/ و........
ملت شریف اهل سنت ایران اتحاد وانسجام خود را حفظ نموده وبا برادران بلوچ همگام شده وبرای دفاع از دین وعقیده تان بپاخیزید که خداوند شمارا نصرت خواهد نمود پس ترس وخوف را کنار گذاشته وبا ایمان راسخ به مبارزه ادامه بدهیم که پیروزی از ان ماست(انشاالله)
عکاشه جعفری
سخنی از بلوچستان

هیچ نظری موجود نیست: