۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

اهانت مستقیم خبرگزاری فارس به اصحاب پیامبر


به گزارش آژانس خبری تفتان خبرگزاری حکومتی فارس در مطلب به عنوان :آقاي موسوي مواظب ابوسفيان‌ها باشيد به نقل از همسر مهدی باکری نوشته اند:جناب آقاي مهندس موسوي ملتمسانه و عاجزانه از شما درخواست مي‌كنم كه در صورت موفقيت اجازه ندهيد ابوسفيان‌ها، طلحه و زبيرها و زخم‌‌خوردگان انقلاب كه خود را پشت سر شما پنهان كرده و دنبال فرصت هستند در پست‌هاي كليدي مملكت راه پيدا كنند.
مبادا اين غفلت باعث شود كه سرمايه‌هاي عظيم و گرانمايه اين ملت و ارزش‌ها و آرمان‌هايي كه براي احياي آنها بهاي سنگيني را پرداخت كرده‌ايم به يغما ببرند.
اهانت مستقیم رسانه ای حکومتی نزدیک به خامنه ای پرده از چهره دروغین خامنه ای و سران نظام برمیدارد و نشان می دهد که این ملعونها چه نظری به اصحاب پیامبر دارند.
حضرت طلحه رضی الله عنه و حضرت زبیر رضی الله دو صحابی و یاور پیامبر و از جمله عشره مبشره هستند که چنین توسط نظام ولایت فقیه مورد اهانت قرار می گیرند و العباذ بالله با دزدان و غارتگران نظام ولایت فقیه مقایسه می شوند و باز هم مولوی های اهلسنت دم از شرکت در انتخابات می زنند و شاید این اهانتها برای آنان مسائل مهمی نیستند. وا اسلاماه وامحمداه
لینک خبر
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803161235

هیچ نظری موجود نیست: