۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

زاهدان همچنان ملتهب است / ادامه حملات مسلحانه


در حالیکه سرکردگان انتطامی رژیم ادعا می کنند نظم و آرامش كامل در شهر زاهدان حاكم است، ولی گزارشهای دریافتی حاکی از آن است که این شهر همچنان ملتهب است و نیروهای سرکوبگر رژیم یک حکومت نظامی اعلام نشده در زاهدان برقرار کرده اند.

از سخنان مزدوری بنام ساجدی ‌نيا (معاون عمليات نيروي انتظامی) چنین بر میاید که به رغم سرکوب وحشیانه مردم بی دفاع زاهدان، مقاومت مردم در برابر نیروهای سرکوبگر انتطامی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این سرکرده انتطامی گفته است پليس با كساني كه نظم و امنيت عمومي را به مخاطره بيندازند به شدت برخورد مي‌ كند.

این مزدور به گوشه ای از خشم و اعتراض مردم به جان آمده زاهدان اشاره کرد و گفت شركت برخي از بزرگان اهل سنت در مراسم تشيع پيكر شهدا باعث شد برخي از برادران اهل سنت در اين رابطه موضع ‌گيري كنند كه اين موضع‌گيري به درگيري انجاميد و موجب تخريب و آتش‌سوزي مغازها و تعدادي خودرو شد كه در اين حوادث پنج نفر كشته شدند و يكي از ماموران پليس نيز به شهادت رسيد.

این سرکرده انتظامی همچنین بازداشتهای گسترده در شهر زاهدان را تائید کرد و گفت 150 نفر از كساني كه در اين حوادث دست داشتند، دستگير و به مراجع قضايي معرفي شده‌اند.

مزدور ساجدي‌ نيا از گسترش این اعتراضات به دیگر شهرهای ایران ابراز وحشت کرد و گفت پليس اجازه نخواهد داد اين گونه حوادث و اتفاقات در هيچ كجاي ميهن اسلامي رخ دهد.

این در حالیست که به گزارش رسانه های حکومتی، شب گذشته در حمله افراد مسلح به دو کامیون در جاده نصرت آباد - بم یک نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

ipn

هیچ نظری موجود نیست: