۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

استفتای ما از یک روحانی شیعه در مورد عملیات استشهادی علیه متجاوزان و رژیم ایران


شيخ قبلان روحاني شيعه، مفتي اعظم شيعيان لبنان و رئيس مجلس اعلاي شيعيان اين كشور است.
هيأت روزنامه نگاران ايران كه به لبنان سفر كرده بودند در يك روز سرد و باراني او را در ساختمان مجلس شيعيان ملاقات كردند.
یکی از سوالهای روزنامه نگاران و پاسخ روحاین بزرگ شیعیان را بخوانید و قیاس کنید با آنچه در بلوچستان علیه ملت مسلمان بلوچ می شود:
خبرنگار: رواج عمليات استشهادي در فلسطين و بويژه عراق از نظر شما به عنوان يكي از علماي شيعه لبنان چه حكمي دارد؟ عمليات استشهادي در مناطق غيرنظامي و بين مردم عادي حلال است يا حرام؟
پاسخ روحانی شیعه - هر عملي در دفاع از امت، عزت، اعتقادات، ميهن و عليه اسرائيل حلال محسوب مي شود. اما درمورد عمليات استشهادي بايد هر كس به طور مستقيم از مرجع تقليد خود فتوا بگيرد. ما در لبنان با دشمن خبيث و توطئه گر عليه امت اسلام و عرب روبه روييم.
هر عملي كه موجب بازدارندگي در برابر دشمن شود حلال و قابل قبول است. دشمن بي رحم است و دغدغه سرزمين ندارد، جنگش با اعتقادات اسلامي است، ما تجاوز را مجاز نمي دانيم ولي دفاع از خويش را درست مي دانيم.
لینک خبر
تفتان: الان ما از این روحانی شیعه می پرسیم که عزت و اعتقادات و سرزمین ما مورد تهاجم رژیم ایران و زابلیهای وحشی قرار گفته و ما با دشمن خبیثی که هر روز برای نابودی ما توطئه می کند رو به روئیم حکم عملیات استشهادی ما علیه متجاوزان چیست.
قطعا باید پاسخ این روحانی چنین باشد:عملیات استشهادی شما هیچ اشکالی ندارد و هر عملی که موجب بازدارندگی دشمن شود حلال و قابل قبول است.

هیچ نظری موجود نیست: