۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

سلیمانی جنایتکار بدست و دامان مولانا عبدالحمید

سلیمانی جنایتکار که فقط چند روز پیش مولانا عبدلحمید را تهدید به جنگ کرده بود و طی مدت نمایندگیش از سوی خامنه ای در بلوچستان جز جنایت و قتل و کشتار چیزی دیگر یافت نمی شود امروز چنان کنار مولانا نشسته است که گویا اصلا چنین چیزی وجود نداشته است.
سلیمانی که در تخریب مدرسه دینی لوتک نقش مستقیم داشت و از طرف رهبر مامور به تخریب مدرسه دینی بود و هیچ توجهی به فریادهای مولانا عبدالحمید نکرد و علنا مولانا را مورد تهدید قرار می داد و می گفت که نباید از تخریب مدرسه سخن گوید امروز ذلیلانه کنار مولوی نشسته و از وی تقاضای همکاری و آرام کردن مردم را دارد.
سلیمانی که شاکی خصوصی علمای اهلسنت در دادگاههای ویژه روحانیت بود و تا آخر شکایت از مولوی احمد ناروئی داماد مولوی عبدالحمید را پس نگرفت امروز به دامان مولوی چسبیده و از وی تقاضای کمک می کند.
اما مردم و حتی خود مولانا این شیطان بزرگ را می شناسند و گول لبخندهای شیطانی وی را نمی خورند و همه می دانند که اینها مانند صهیونیستهای یهودی هستند که از سوئی با یاسر عرفات لبخند می زدند و از سوئی طرح گسترش مناطق شهرکهای یهودی نشین را به پیش می بردند و بیچاره یاسر عرفات فریب خورد اما ملت بلوچ و علمای اهلسنت فریب این فرزندان یهودی را نمی خورند و از مکاریهای آنان کاملا آگاه و با خبرند.


هیچ نظری موجود نیست: