۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

ادامه حملات منظم جوانان بلوچ به نیروهای رژیم و زابلیهای اشغالگر سلیمانی را را رام کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان تداوم حملات علیه نیروهای رژیم در مناطق مختلف بلوچستان و حمله به زابلیها در سطح شهر زاهدان و تهدید زابلیها در شهرهای مختلف بلوچستان سلیمانی را که تا چند روز پیش دم از جنگ و درگیری می داد رام کرده است و این فاشیست جنایتکار وحشی ملتمسانه به دامن مولوی عبدالحمید افتاده و از وی خواسته که از مردم بخواهد آرامش باشند.
به گزارش ایرنا دیشب با انجام درگیری ها در نقاطی از شهر ازجمله چهار راه رسولی و جام جم زاهدان سلیمانی و مولوی عبدالحمید با صدور اطلاعیه ای مشترک از مردم خواستند که آرامش را حفظ کنند.
این در حالی است که پیشتر این سلیمانی به طرف مولوی نگاه هم نمی کرد و با وحشی گری مولوی را تهدید می کرد و الان چطور شده است که اطلاعیه مشترک صادر می کنند.
در این میان جوانان بلوچستان مولوی صاحب را معذور دانسته و به جنگ و نبرد خود با زابلیها ادامه خواهند داد تا این اقلیت 5 در صدی را از بلوچستان بیرون کنند.
این اقلیت باید هر چه زودتر زاهدان را ترک کند زیرا زابلی وحشی است و وحشی در بلوچستان جایگاهی ندارد و باید بلوچستان را ترک کنند و جوانان بلوچ بر این عزم هستند که زابلیها را از سرزمین بلوچستان بیرون کنند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Drot,Drot.Balochaan,DROT