۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

افزایش تنشهای درونی رژیم؛ هشدار خامنه ای و سپاه


خامنه ای امروز در سخنرانی خود بر سر گور خمینی از افزایش تنشهای درونی رژیم ابراز نگرانی کرد و گفت طرفداران نامزدها از مقابله، مجادله، درگیری و اصطکاک با یکدیگر پرهیز کنند.

خامنه ‌ای گفت من با مناظره و گفتگو مخالفتی ندارم، اما سعی کنید این کار در چارچوب‌ درست شرعی و دینی انجام بگیرد. همه بدانند نامزدها برای یک هدف کار می‌ کنند.

خامنه ای در سخنان خود به نحو مضحکی ادعا کرد بنده در این انتخابات یک رای بیشتر ندارم و آن رای را هم به نظرم می ‌رسد که کسی نمی ‌داند، اما کسانی ممکن است حدس بزنند.

خامنه ای در ادامه سخنانش از تحریم نمایش انتخابات رژیم ابراز نگرانی کرد و گفت رسانه‌‌‌‌ های بیگانه و دشمن سعی دارند حضور مردم در پای صندوق‌ های رای را به حداقل برسانند.

در همین حال یکی از سرکردگان سپاه پاسداران در هشداری آشکار به رقبای احمدی نژاد گفت برخي براي اثبات خود حرفهاي آمريكا و اسراييل را مي‌ زنند و دنبال تخريب نظام هستند.

به گزارش ایرنا، پاسدار علي اصغر خاني که در سمنان سخنرانی می کرد، گفت برخي مساله تقلب را در انتخابات مطرح مي‌كنند، اين افراد قصد مخدوش كردن سلامت انتخابات را دارند.

گفتنی است برخی از رقبای احمدی نژاد و حامیان آنان از جمله رفسنجانی اخیرا نسبت به انجام تقلبات گسترده در نمایش انتخابات رژیم هشدار داده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: