۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

قربانی دیگری از خانواده رهبر جنبش به ملت ،اعدام عبدالحمید ریگی

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از روابط عمومی بیدادگستری نظام ولایت فقیه باری دیگر رژیم جهل و جور و فساد دست به جنایت زد و فرزندی غیور از بلوچستان را اعدام کرد.
بامداد امروز خانواده رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ قربانی دیگری به ملت و دین عرضه کرد و برادر رهبر جنبش عبدالحمید ریگی همراه یک جوان بلوچ دیگر به نام رضا قلندرزهی بدست متجاوزان اشغالگر اعدام شد.
آژانس خبری تفتان این جنایت رژیم را شدیدا محکوم کرده و به رهبر جنبش و خانواده محترم تسلیت و تبریک می گوید و از الله امید دارد که خون شهیدان را ضایع نمی نماید.

۲ نظر:

جوپاگ گفت...

درود به شهدای بلوچستان

درود به روان پاک شهید عبدالحمید ریگی و شهید قلندر زهی . حکمرانان فاشیست تهران و حکومت ضد انسانی اسلام آباد که قاتلان این شهدا هستند دیگر قادر به سرکوب جنبش حق طلبانه
بلوچستان نیستند. شیرمردان دلیربلوچستان
با فدا کردن زندگی شیرین خود باعث سربلندی بلوچ و بلوچستان هستند و تا ابد در قلبهای مملو از درد میلیونها بلوچ جای دارند. خون این شهیدان بیگناه به هدر نخواهد رفت. آزادی بلوچستان
بهترین انتقام از دشمنان غارتگر و زیاده طلب های فاشیست است. رهایی بلوچستان از اسارت پنجابی ها و فارس ها نویدی همیشگی است که خون شهدا به مردم مظلوم بلوچستان می دهد.
درود به شهدای بلوچستان
آزات ءُ آبات بات گنجین بلوچستان
جوپاگ

ناشناس گفت...

درود بر شما

این شهادت رو به خونواده ای اقای ریگی و ملت بلوچ تسلیت و تبریک میگم..
به امید روز ازادی بلوچ ها... موفق باشید دوستان