۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

پیام رهبر جنبش به مناسبت شهادت عبدالحمید ریگی و رضا قلندرزهی


بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت برادر عبدالحمید ریگی و رضا قلندرزهی جوان بلوچی که ارتباطی با جنبش نداشته است را محضر خانواده شهداء ،ملت بلوچ و جامعه اهلسنت تبریک عرض می نمایم و خصوصا به خواهران و برادران و پدر و مادر عزیزم تبریک می گویم که فرزندشان در راه دفاع از عقیده و اسلام و مردم اعدام شد و از این افتخاری بزرگ تر وجود ندارد.
ان الله اشتري من المومنين انفسهم واموالهم بان لهم الجنه يقاتلون في سبيل الله فيقتلون ويقتلون وعدا عليه حقا في التوراه والانجيل والقرآن ومن اوفي بعهده من الله فاستبشروا ببيعكم الذي بايعتم به وذلك هو الفوز العظيم.
در حقيقت‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به [بهاى] اينكه بهشت براى آنان باشد خريده است همان كسانى كه در راه خدا مى‏جنگند و مى‏كشند و كشته مى‏شوند [اين] به عنوان وعده حقى در تورات و انجيل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از خدا به عهد خويش وفادارتر است پس به اين معامله‏اى كه با او كرده‏ايد شادمان باشيد و اين همان كاميابى بزرگ است.
و شهیدان نه تنها زنده اند که موجب حیات انسانها و ملتها می شون و همین شهدا هستند که با خون خود تاریخ را می نویسند و تاریخ اقوام با خون شهیدان و سربازان و مجاهدان نوشته می شود و به ملتها حیات نو می رسد و از مرگ بردگی و ذلت رهائی می یابند.
اما رژیم بداند که با اعدام جوانان جز اینکه بر نفرت عمومی و خشم مردمی بیافزاید چیزی دیگر نصیبش نمی گردد و مردم این اقدامات رژیم را حمل بر سنی ستیزی و بلوچ ستیزی و اسلام ستیزی رژیم می نمایند و من زابلیها را مسئول اعدام های اخیر می دانم و در این مورد این اعدام ها حکم دادگاه صادر نشده بلکه حکم زابلیها صادر شده است و ما اقلیت زابلی را مجرم به جنایت می دانیم و انتقام اعدام جوانان از زابلیها گرفته خواهد شد.
یک نکته را روشن کنم که رژیم دشمن همه ملت ایران اعم از بلوچ و فارس و ترک وعرب و شیعه و سنی است اما این امر نباید سبب شود که جنایات یک اقلیت را در سرزمین اکثریت بلوچ بپوشیم و مخفی داریم که مبادا جنگ قومی ایجاد گردد ! چگونه جنایت زابلیها را مخفی کنیم در حالی که همه می دانیم که جنایت از سوی زابلیها صورت می گیرد و این زابلیها که فقط 5 در صد جمعیت بلوچستان را تشکیل می دهند بر تمامی بلوچستان حکم می رانند و جمیعا سربازان امام زمان و ماموران وزارت اطلاعات می باشند و بدترین جنایات را در حق مردم مرتکب شده اند و من می گویم که ما با هیچ قومی جنگ نمی کنیم اما با قومی که کاملا از کوچک و بزرگ مزدور رژیم شده و تمامی ادارات بلوچستان اعم از نظامی و اقتصادی و فرهنگی و آموزشی و بهداشتی توسط آنان اداره می شود و زابلی نام دارند می جنگیم و من به صراحت اعلام می کنم که زابلیهائی که خود را شریک جنایت نمی دانند بلوچستان را ترک کنند و خائنان و جانیان بمانند تا کشته شوند زیرا امروز تفکیک خائن و غیر خائن و جانی و غیر جانی مشکل شده است و به نظر ملت بلوچ در زابلیها کسی نمانده که دست در دست رژیم نباشد و اگر کسی هست پس بلوچستان را ترک کند تا کشته نشود.

به رژیم و زابلیها متذکر شوم که اعدام عبدالحمید به اندازه سر سوزن هم من را ناراحت نکرد زیرا یقین دارم که وی مردانه در برابر شما ایستاد و حاضر به همکاری با شما نشد و در راه حق اعدام و به شهادت رسید و این مایه مباهات و افتخار ماست و ما اگر پروائی از مرگ می داشتیم برادر کوچتکر خود را اجازه عملیات استشهادی نمی دادم لذا بی خردان بدانند که اعدام عبدالحمید افتخار من و خانواده من است و من از الله تعالی می خواهم که شهادت وی را قبول فرماید و از خطاها و اشتباهات وی درگذر فرماید و درجات بلند در بهشت برین نصیب وی فرماید.

ملت بلوچ هم ناراحت نباشد که امروز یکی از شیرمردانش اعدام شد زیرا این اعدامها راه عزت و آزادی را هموار می نماید و طی تاریخ هرگز مبارزات با اعدامها و سرکوبها متوقف نشده است و ما در تاریخ می بینیم که عمر مختار و دوستان وی توسط اشغالگران ایتالیائی اعدام می شوند اما مبارزات به جای عقب گرد با سرعت به جلو رفت و متجاوزان با ذلت و خواری لیبی را ترک کردند.
ما در تاریخ می بینیم که اشغالگران انگلیسی هزاران جوان هندی را تیرباران و اعدام کردند اما مبارزات به جای توقف به سیر صعودی خود ادامه داد و انگلیسیها هند را با ذلت ترک کردند و امروز همان هند که به باور متجاوزان قدرت حکمرانی را نداشت یکی از قدرهای اقتصادی و نظامی جهان به شمار می آید.
ما در تاریخی نزدیک تر و فقط همین دو دهه پیش می خوانیم که سفید پوستان نژاد پرست با برپائی آپارتاید در افریقای جنوبی بهترین فرزندان این سرزمین را اعدام کردند اما مبارزات متوقف نشد و نلسون ماندلا که پس از ایجاد سازمان مسلحانه نیزه دستگیر شده بود پس از دو دهه زندان شدن از زندان به کاخ ریاست جمهوری رفت و عزت و آزادی را به مردم آفریقای جنوبی اهدا نمود و همان سیاهانی که نزد نژاد پرستان سفید پوست وحشی نامیده می شدند و حتی نژاد پرستان از دست زدن به آنان پرهیز می کردند بهترین الگوی سیاسی در جهان شدند و نام و عزت آفریقای جنوبی را بلند کردند.
اگر چه ما ملت بلوچ امروز با آپارتایدی خیلی وحشتناک تر و بدتر از سوی نژاد پرستان زابلی مواجه هستیم و مرگ و زندگی ما بدست همین نژاد پرستان زابلی می باشد ولی اعدام جوانان و خون شهیدان انقلاب ایجاد می نماید و عزت و آزادی را برای ما به ارمغان خواهد آورد و همانگونه که سیاهان آفریقای جنوبی به سیادت ملی وسیاسی دست یافتند ما هم دست خواهیم یافت و از شر آپارتاید زابلیها نجات خواهیم کرد.
من با دلائل زابلیها را بدتر از نژادپرستان افریقای جنوبی و قانون حاکم را بدتر از آپارتاید حاکم بر آفریقای جنوبی می دانم و از جوانان بلوچ و تحصیل کردگان می خواهم که بدون واهمه و ترس این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و آپارتاید در بلوچستان را برای جهانیان تشریح نمایند.
باری دیگر اعدام شهید عبدالحمید ریگی را به همگان تبریک می گویم و فقط به رژیم می گویم منتظر پاسخ باشند و بدانند که مبارزان از خون هیچ جوانی درگذر نخواهند کرد و در عوض هر یکی صدها زابلی خواهند کشت.
در آخر از جوانان می خواهم که بیایند به سوی جهاد و مبارزه و زندگی پر ذلت در سایه نظام ولایت فقیه و در سایه حکومت نژاد پرستان زابلی را ترک کنند و بدانند که عزت و پیروزی در جهاد و مبارزه است و بس
الله تعالی در قران می فرماید:یا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انفِرُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الأَرْضِ أَرَضِيتُم بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الآخِرَةِ إِلاَّ قَلِيلٌ
إِلاَّ تَنفِرُواْ يُعَذِّبْكُمْ عَذَابًا أَلِيمًا وَيَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلاَ تَضُرُّوهُ شَيْئًا وَاللّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد شما را چه شده است كه چون به شما گفته مى‏شود در راه خدا بسيج‏شويد كندى به خرج مى‏دهيد آيا به جاى آخرت به زندگى دنيا دل خوش كرده‏ايد متاع زندگى دنيا در برابر آخرت جز اندكى نيست.
اگر بسيج نشويد [خدا] شما را به عذابى دردناك عذاب مى‏كند و گروهى ديگر به جاى شما مى‏آورد و به او زيانى نخواهيد رسانيد و خدا بر هر چيزى تواناست

عبدالمالک بلوچ
رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران




۱ نظر:

ناشناس گفت...

عبدالمك جان دورودبر شما وخانواده شما شهداء را بر شما تسليت عرض مي كنم حسين زهي سرباز