۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت ،حملات علیه نیروهای رژیم


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان می رساند که مبارزان جنبش طی حمله به راه مواصلاتی زاهدان_بم ، این راه را به مدت یک ساعت مسدود نموده و چند کامیون و یک دستگاه تانکر گاز اشغالگران را به آتش کشیدند و پس از آن منطقه را ترک کرده و به پایگاههای خود بازگشتند.

جنبش مقاومت باری دیگر به اشغالگران زابلی سرزمین بلوچستان اعلام می کند هر چه زودتر بلوچستان را ترک کنند در غیر این صورت هدف حمله قرار خواهند گرفت و به هیچ متجاوزی اجازه ورود به بلوچستان نیست و راههای مواصلاتی هدف قرار خواهند گرفت و کامیونها به آتش کشیده خواهند شد و کامیون داران اشغالگر کشته خواهند شد.

جنبش طی اطلاعیه به رادان و سلیمانی که علمای اهلسنت را مجبور به فتواهای سیاسی می کنند متذکر می شود که تا زمانیکه جنبش نخواهد در این سرزمین امنیت را نخواهید دید و تا زمانیکه تجاوزها و اهانت ها و کشتارها و اعدام ها ادامه داشته باشد کشتار زابلیها و غیربومیان ادامه خواهد یافت و هیچ قدرتی را توان ایستادگی در برابر آن نیست و نه فتواهای سیاسی کارگر است و نه جلسات دورغین وحدت برای شما امنیت ایجاد می نماید.

سردمداران نظام بدانند که مشتی درنده صفت جنایتکار بنام زابلی را بر سر این ملت مسلط کرده اند و تا زمانیکه این مشت 5 در صدی از بلوچستان خارج نشوند در بلوچستان امنیت بوجود نخواهد آمد و جنبش و فرزندان غیور و دلیر مرد بلوچستان اجازه جنایت و تجاوز و اهانت به بیگانگان را نخواهند داد و با قدرت در برابر اشغالگران خواهند ایستاد.

برگذاری جلسات با علمای اهلسنت و نشان دادن خنده های مکارانه شما ها آزموده شده و همان علماء هم به حقیقت شیطانی شما یقین دارند و می دانند که در شما چیزی بنام انسانیت و اسلامیت و صداقت و راستی نیست و این گونه جلسات هیچ سودی در ایجاد امنیت برای اشغالگران ندارد.

شما می بینید که علمای اهلسنت از مردم خواسته اند که آرام باشند اما خشم مردم به جائی رسیده که دیگر حاضر به شنوائی نیستند و از سه روز پیش تا امروز دهها حمله به نیروهای نظام در مناطق مختلف توسط جوانان بلوچ انجام گرفته است و این عملیاتها با همکاری جنبش منظم شده و رو به ازدیاد است و جلوی این حملات را کسی نمی تواند بگیرد.

از سوئی صدها جوان برای عملیات های استشهادی ثبت نام کرده و اعلام کرده اند که حاضرند در برابر اشغالگران و متجاوزان با فدا کردن جان خود بایستند و موج استشهادی در راه است و این موج تهران را خواهد لرزاند و خواب را از چشمان خامنه ای و دار ودسته اش که در حال عیش و عشرت بر خون ملت هستند خواهد ربود.

جنبش از همه جوانان داخل شهرهای بلوچستان می خواهد که برای انجام عملیاتها فورا از شهر خارج شده و پس از فراگیری آموزشهای دو هفته ای انفجاری به صفوف جوانان مبارز شامل شده و جنگ علیه نظام را آغاز نمایند.

جنبش مقاومت اعلام آمادگی می کند که طول دو هفته تمامی آموزشهای تفجیرات را به جوانان بلوچستان بدهد و آنان را برای جنگ انفجاری در شهرهای بزرگ آماده نماید.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

هیچ نظری موجود نیست: