۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

سخنی کوتاه با مزدوران زابلی مهاجر در بلوچستان


سخنی کوتاه با مزدوران زابلی مهاجر در بلوچستان

این عملیات استشهادی که موجب به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از شما شد تازه ابتدای این راه خونین برای شما زابلیهای مهاجر و مزدور است.
شما به خوبی می دانید که همه بلوچها ائم از مذهبی و غیر مذهبی پیر و جوان همه و همه با تیر و اسلحه و جنگ و کوه بزرگ شده اند و با آن اشنایی و الفت کامل دارند.وای بر روزی که عوام غیرتمند بلوچ به خشم ایند و به جان شما بیفتند. این را هم می دانید که بلوچ خود مردان جنگ هستند و هم اکنون که به فرهنگ جهاد و شهادت و استشهادی مسلح گشته اند همه جای را به آتش خواهد کشید. ولی هنوز یک راه برای نجات در برابر شما است و آن اینکه بلوچستان را برای همیشه ترک کنید.
ای مزدوران زابلی رژیم کمی منطقی بوده و بیاندیشید شما 30 سال در سایه حکومت شیطانی ولایت سفیه بوده و علی رغم حمایت همه جانبه آن از شما مزدورانش باز هم اینگونه به راحتی به دست شیرمردان بلوچستان به خاک و خون کشیده می شوید و رژیم مفلوک خامنه ای پلید از ایجاد امنیت برایتان معذور بوده است ولی این نکته قابل تامل است که این حکومت فاسد آخوندی جاویدان نیست و امروز یا فردا به زباله دان تاریخ افکنده خواهد شد و در آن روز شما زابلیهای مزدور بزدل یکه و بی یاور در برابر ملت منتقم خشمگین و جنگدیده بلوچ خواهید ماند به خدا سوگند همه شما را از دم تیغ خواهند گذراند.به آن روز که نه چندان دور است بیاندیشید مال و جانتان را بردارید و از سرزمین منتقم بلوچستان بگریزید.

من خود نیز انشا الله اگر خدا نصیبم کند یک استشهادی خواهم بود و برای آن لحظه ملکوتی لحظه شماری میکنم که با انفجار خودم صدها که نه بلکه هزاران نفر از شما را به جهنم واصل کنم و در لحظه ای خود به دیدار الله و رسول پاک و اصحاب رسول نائل شوم.

به امید آن لحظه.

زنده باد امیر عبدالمالک ریگی و یاران باوفایش

هیچ نظری موجود نیست: