۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

شلتاق گله های اوباش حکومتی در زاهدان


جعفر پویه

در شهر زاهدان حکومت نظامی بر قرار است. همراه با حضور نیروهای مسلح، گله های اوباش وابسته به رژیم اطلاعاتی و لباس شخصیها، بسیجی و حزب الهی های آدمکش در شهر شلتاق می کنند. باز گذاشتن دست اوباش حکومتی برای بد رفتاری و توهین و ضرب و شتم، زندگی را برای مردم بلوچ ساکن شهر غیر قابل تحمل کرده است.

درحالی که رسانه های دولتی از نظم و آرامش در شهر خبر می دهند. منابع بی طرف می گویند که وابستگان رژیم به طور مسلح در شهر مانور داده و با شعارهای توهین آمیز مردم بلوچ را مورد هتک حرمت قرار می دهند. حمله به خانه مردم، آتش زدن اتومبیل و مغازه بلوچهای شناخته شده، ضرب و شتم جوانان و کسانی که در خیابان مشاهده شوند، از جمله اعمالی هستند که اوباش حکومتی تحت عنوان بر قراری نظم و آرامش بر سر مردم بلوچ می آورند. پاسدار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات نیروهای انتظامی می گوید: "150 نفر از کسانیکه که در حوادث دست داشتند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند."

ساجدی نیا از کشته شدن پنج نفر در این حوادث خبر می دهد اما نمی گوید که این افراد چگونه و توسط چه کسانی کشته شده اند. این درحالی است که جمشیدی، سخنگوی قوه قضاییه تعداد دستگیر شدگان را بین 20 تا 30 نفر و تعداد کشته شدگان را 6 نفر اعلام می کند که در یک محل در آتش سوختند.

آمارهای ضد و نقیض درباره دستگیر شدگان و همچنین نامشخص بودن تعداد کشته شدگان حکایت از این دارد که رژیم به شدت از انتشار اخبار درست درگیریها جلوگیری می کند تا شدت فجایعی که اوباش حکومتی در زاهدان آفریده اند را از چشم جهانیان بپوشاند. فیلمها و گزارشاتی که تا کنون منتشر شده نشان می دهد که گله های اوباش حکومتی به صورت دستجمعی به مناطق بلوچ نشین حمله کرده و با آتش زدن خانه و مغازه و اتومبیل مردم بلوچ، بدترین اهانتها را به آنان روا می دارند. با این اوضاع و احوال و رجز خوانی اوباش مسلح رژیم و توهین و هتک حرمت مردم بلوچ در زاهدان که اگر کسی اعتراض کند به گلوله بسته می شود، چگونه می شود نام این وضعیت را آرامش و نظم نامید؟ مردم بلوچ را از خیابانها رانده و در خانه های خود محبوس کرده اند، نیروهای مسلح رژیم هر عملی که بخواهند انجام می دهند، گله های اوباش زندگی را بر مردم جهنم کرده اند و نام آن را آرامش گذاشته اند.

شرم و ننگ بر رژیمی باد که به علت تبعیض قومی و مذهبی، مردم بلوچ را مورد بدترین توهینها قرار می دهد و آنها را تحت نام وهابی، تروریست، وابسته به بیگانه و ... به گلوله می بندد، در چهار راه ها به دار آویزان می کند یا خانه و کاشانه شان را به آتش می کشد. رژیم جمهوری اسلامی به عینه ضد مردمی و علیه آرامش و نظم بودن خود را نشان می دهد و ثابت می کند که هیچ مشروعیتی ندارد و با تکیه به گله های اوباش جیره خوار، حکومت ضد انسانی خود را بر مردم تحمیل کرده است.

۱ نظر:

فدائیان بلوچ گفت...

با سلام به همه ازادی خواهان


باری دیگر رژیم ظالم واشغالگر اخوندی با فیلتر کردن وبلاگهای بلوچستان ماهیت کثیف خود را به همگان نشان داد. رژیمی که تمام وسایل ارتباط جمعی را در انحصار خود دارد ودر برابر چند وبلاگ جوانان بلوچ چنان عاجز است که جز فیلتر کردن راهی دیگر ندارد و این خود بزرگترین دلیل ضعف این اشغالگران و حقانیت مجاهدان بلوچستان می باشد.واین رژیم متجاوز با فیلتر کردن اژانس خبری تفتان وفدائیان بلوچ و خبرگزاری دزک می خواهد در این زمان حساسی که جوانان غیور بلوچ به ندای رهبر عزیزشان عبدالمالک بلوچ لبیک گفته اند ودرسی فراموش نشدنی به متجاوزان داده اند جلوی اطلاع رسانی را بگیرد.ولی این اشغالگران بلوچستان باید بدانند با این ترفندها ما دلسرد نخواهیم شد.بلکه ما با سعی وتلاش بیشتر به راهمان ادامه خواهیم داد.وبلاگ فدائیان بلوچ تنها صدای جوانان بلوچ واهلسنت هرمزگان خاموش نخواهد شد . و این را وظیفه شرعی وقومی خود میدانیم که در کنار برادرانمان تا اخرین قطره خونمان حواهیم ایستاد واز حقوق مردم بلوچ واهلسنت دفاع خواهیم کرد.

واز تمام دوستان می خواهیم که مطالب فدائیان بلوچ را در این ادرس دنبال کنند

http://fedaeiyanebalooch2.blogfa.com/

مدیریت وبلاگ فدائیان بلوچ