۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

اظهارات دروغین رادان و نظر یک زابلی


سردار رادان همچنين برخي شايعات ديگر مبني بر حمله اشرار مسلح به پاسگاه فهرج کرمان را تکذيب کرد و اظهارداشت: اشرار به آن حدي نرسيده اند که بتوانند به پاسگاه هاي نيروهاي انتظامي حمله کنند و نيروهاي انتظامي با آمادگي کامل امنيت شهرها و جاده ها را در همه نقاط در اختيار دارند.

نظر یک زابلی :متن فوق قسمتی از مصاحبه ایشان با رسانه ها بود ! و ایشان با کمال جسارت اعلام داشتند که " اشرار به حدی نرسیدند که بتوانند به پاسگاههای ناجا حمله کنند " احتمالا" زمانی که چند پاسگاه نیروی انتظامی در سراوان خلع سلاح شد ایشان خواب تشریف داشتند ! نمیدونم جناب سردار احمدی مقدم چرا اینقدر اصرار دارند که در مسند فرماندهی ناجا باقی بمانند ؟ بخدا اگر همین امروز بدلیل ناتوانی در انجام وظیفه استعفا بدهند آبرویشان بیشتر بجا میشود !

تفتان: از همین یک دروغ رادان که می گوید اشرار! به حدی نرسیده اند .... معلوم می شود که جز دروغ چیزی دیگر در چنته ندارند و با دروغ می خواهند امنیت بسازند و حمله دلاورمردان بلوچ به پاسگاه فهرج را انکار می کنند اما حقیقت را تا کی می خواهند بپوشانند.


۱ نظر:

ناشناس گفت...

من بارادان موافقم اشرار بجایی نرسیده اند که به پاسگاه حمله کنند اصلا هیچ حمله ای از طرف هیچ شروری صورت نگرفته
تمام این حملات از طرف مجاهدین مسلمان بلوچ انجام شده ومجاهد فی سبیل الله با شرور فرق میکنه حملات مجاهدین به مزدوران اخوندی برای دفاع از دین و شرف ملت بلوچ بوده نه شرارت