۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

خشم جوانان بلوچ از مصاحبه فردی به نام دوشوکی با صدای امریکا

به گزارش آژانس خبری تفتان افراد زیادی از زاهدان با خبرنگار تفتان تماس گرفته و اعتراضات خود را از حرفهای یک فرد به نام عبدالستار دوشوکی که با غالبان با صدای امریکا مصاحبه داشته است ابراز نمودند.
جوانان بلوچستان می گویند در حالی که صدها جوان بلوچ دستگیر شده و درگیری بین بلوچ و دشمنان جاری است چنین مزدورانی به خود اجازه اهانت به مبارزات بلوچستان می دهند.
این جوانان می گویند کاش این افراد به جنایت و تجاوز زابلیهای اشغالگر می پرداختند و خود را رسوای عام و خاص نکنند و بر دردهای ملت بلوچ نمک نپاشند.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

Amangoone ke ghablanam eshare kardam in abdul sattar doshooki faghat nemikhad khodesho az iran raftan bendaze hamin,marg bar doshooki va amsale doshooki ,marg bar khiyanat kar,zende bad baluch va Baluchestan





Naroui

ناشناس گفت...

آقاي تفتان
اين چه مطلبي است كه جنابعالي نوشته ايد؟ شما ادعا مي كنيد كه براي بلوچ ها مبارزه مي كنيد. اما اكنون شروع كرده ايد توهين كردن به دوشوكي كه هميشه از بلوچها دفاع مي كند. واقعا تاسف آور است. دوشوكي نمي تواند از بمب گزاري و كشت و كشتار در تلويزيون حمايت كند. او را به جرم طرفداري از تروريسم زندان خواهند كرد. دوشوكي ناچار است كه در تلويزيونها با اعتدال صحبت كند. ما يك بلوچ داريم كه از ما بلوچها صحبت مي كند. آفرين به شما كه به او هم توهين مي كنيد؟ آيا اين آزادي و احترام متقابلي است كه شما براي آن مي جنگيد. صد آفرين به شما. اگر بلوچ واقعي هستيد، اين مطلب ناشايست را از روي سايت خود برداريد.

قاسم بلوچ

ناشناس گفت...

دوشکی یک سگه و مثل برادرهای پارسی و هار خودش پارس کرده
فقط یادش رفته سگ هار فقط با گلوله علاج میشه

تفتان گفت...

قاسم عزیز
من نظرات جوانان را ارائه دادم
چندین ایمیل و پیام در این مورد دریافت کردم.
و دوشوکی به جای پرداختن به این گونه مسائل جنایات زابلیها را بیان می کرد که اشاره ای به انها نکرد.
و دوشوکی می توانست بگوید که من چنین چیزی را قبول ندارم ولی اوضاع را رژیم به جائی رسانده که جوانان بلوچ دست به چنین کارهائی می زننند
دوشوکی باید می گفت که اگر کسی در قم به امام زمان یا امام علی یا همین خامنه ای اهانت کنند با وی چه می کنند اینجا هم مستقیما مقدسات اهلسنت آن هم در شهر اهلسنت مورد اهانت قرار می گرفت و به بزرگترین شخصیتهای اهلسنت اهانت می شد و رژیم هیج ممانعتی ایجاد نکرده است و آنها را بیشتر ترغیب به اهانت نموده است و در نتیجه این اهانتها بوده که کسانی بلند می شوند و بر خود بمب می بندند و اهانت گران را به هلاکت می رسانند یا می کشند.
اما دوشوکی نکرد و این در حالی صورت می گیرد که زاهدان در آتش می سوزد و جوانان درد دارند و از چنین موضع گیری هائی دلهایشان جریحه دار می شود و خود در حال درگیری با زابلیها هستند.
باز هم می گویم که من نظرات جوانان داخل شهر زاهدان را که برنامه را مشاهده کرده بودند را ارائه دادم و این جوانان انتظارشان از یک بلوچ این بود که جنایات زابلیها را محکوم می کرد نه واکنش جوانان بلوچستان را.
با تشکر
تفتان

ناشناس گفت...

aghaye ghasem in defa az baluch nist ke shoma esmesho mizari ye dafe defa kone va ye dafe defa nakone bale agahye doshooki bayad dalilesho migoft ke chera javanan baluch chenin mikonan va dalilesh chi hast bayad migoft ke aya in regim khiyanat kar namard be moghadesat ma tohin mikonad ya na.

ناشناس گفت...

In aghaye doshooki arezooyesh in hast ke bad az in entekhabat trafdaran khatami be sare kar biyayend va ishan ra ostandar baluchestan bargozinand felan darad pirahan ostandari ra andaze giri mikonan be taneshan ghablan ham dar Dubai mozakerati ham dar in mored ba padohaye regim dashtan va in ra nemidanand ke in goone afrad hich goone jahi va harz andam nemitananad dar ame baluch bokonand va nan ra be nerkh rooz mikhorand baz dorood be anhai ke az zahedan ba khabar gozarihaye kharej mosaebe kardan va mardane az hoghooghe mardon baluch defa kardan va nang bar in ahi ke Europa neshastan va ba khabar gozariyahe khareji khosh raghsi mikonan baraye jomhoori isalami va vaayet faghi .zende bad baluch




Naroui