۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

مولوي " محمد علي شهنوازي" سرسپرده خامنه ای جنایتکار مبارزان را انگ می زند

به گزارش آژانس خبری تفتان یک مولوی خائن وسرسپرده خامنه ای جنایتکار با نام محمد علی شهنوازی امام جمعه خاش در سخنرانی روز جمعه که یک مراسم عبادی است و باید به ذکر و یاد الله مشغول باشد و از الله تعریف نماید به تعریف از اربابان جنایتکار خود خصوصا جانی خونخوار خمینی وحشی پرداخت و مبارزان را هدف حملات لفظی قرار داد.
طبق گزارشهای دریافتی بسیاری از جوانان خاش نماز جمعه این مولوی جیره خوار را تحریم کردند و بسیاری به نشانه اعتراض مسجد را ترک کردند.
در حالی که الله تعالی روز جمعه را برای عبادت گذاشته است بسیاری با تاثیر پذیری از حکومتگران فاسد ولایت فقیه این مراسم عبادی را که جهت یاد الله باید برگذار شود تبدیل به مراسم سیاسی کرده و از ظالمان و ستمگران و جنایتکارنی همچون خمینی توصیف و تمجید می کنند.
این افراد باید بدانند که با حمایت از ظالمان و ستمگران جایگاه خود را در بین مردم از دست می دهند و اینان اگر نمی توانند حق را بگویند به قول شهید مولوی عبدالملک خفه شوند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیز سلام
سپاه پاسداران واطلاعات بخشنامه ای به آحاد ملاهای سنی داده تا روز جمعه این حمله انتحاری را محکوم کنند اگر این مورد ها را میبینی بدان از روی اجبار وفقط برای دلخوشی نظام بوده. نه تنها در بلوچژستان کل ایران همچو بخشنامه ای بوده وبیشتر افراد علیرغم میل قبلی بصورت گذرا گفته اند ان هم بدین سان گفته اند (به مورد امنیت وارامش به عنوان نعمت خداوند نگاه شده و افراد را به این موضوع فر خوانده اند که اجازه ندهند وحدت مسلمین با ایجاد نفوذ بیگانگان بهم بخوره و....)برای رسیدن به هدف باید نول وارت بود تا لامپ روشن شود