۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

سلیمانی که تا دیروز مولوی های اهلسنت را تهدید می کرد و رادان که با مولوی صحبت نمی کرد امروز با مولوی ها دوست شدند




به گزارش آژانس خبری تفتان سلیمانی که تا دیروز مولوی های اهلسنت را تهدید می کرد و رادان که با مولوی صحبت نمی کرد امروز با مولوی ها دوست شدند ام حقیقت جز این است و در دلهای متجاوزان و اشغالگران جائی برای هیچ بلوچ و سنی نیست و این لبخندها و خنده ها مکرهائی است که سرکردگان رژیم برای حفظ جان اشغالگران سر می دهند.
مولوی های هم باید این اندازه ساده نباشند که فریب یک لبخند را بخورند زیرا ما همیشه با فریب زیر بار بردگی و غلامی بیگانگان متجاوز رفته ایم.
فتوای اخیر که در جلسه سیاسی برگزار شد به درد همون مولوی ها و آخوندها و بیشتر به درد رادان می خورد زیرا اسلام فتوای رادانی ندارد و جلسه فتوائی که رادان آن را مدیریت نمایند هم به درد رادان می خورد و به درد اسلام و مسلمانان نمی خورد.
موقعیت کنونی برای سرنوشت بلوچستان حساس است و در نقاط مختلف بلوچستان جوانان قیام کرده اند وفرصتی عظیم فراهم آمده تا ملت بلوچ علیه متجاوزان بسیج شوند و نباید این فرصت را از دست داد.
امروز سراسر بلوچستان جنگ شروع شده است و حملات جوانان و مبارزان در نقاط مختلف بلوچستان آغاز شده است و برای همین است که می بینیم رادان و سلیمانی دست به دامن مولوی ها شده اند تا چاره ای بیاندیشند و فکری بکنند تا رژیم را نجات دهند اما جوانان عهد کرده اند که تا رسیدن به عزت و آزادی و خروج کامل اشغالگران به مبارزه ادامه خواهند داد و فتواهای سیاسی فاقد ارزش اسلامی هستند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

khak bar saretan va nang bar shoma ingar na ingar ke be moghadasat ma tohin shode bebinid chejoori ba ham dige labkhand mizanand